Daarom heb ik onlangs die ik begon te verkennen van het gebruik van 3D-software om de beelden die ik voor ogen. Dit heeft bewezen zeer succesvol als een design tool omdat animeren het beeld mij verstrekken voor zien precies hoe het beeld eruit zal zien wanneer het is draaien. Een 3D-model heeft ook het extra voordeel van de 3D printer bouwen klaar.
Dus, met de komst van krachtige open sourcesoftware zoals Blender 3D en betaalbare 3D desktop printers, een nieuwe generatie van wind kinetic sculptures kan worden gerealiseerd.
Deze sculptuur is vereist voor een computer, 3D-software en een 3D-printer. Het ontwerp is niet beperkt tot een bepaalde grootte, die afhangt van de printer en/of de segmentatie van het uiteindelijke beeldhouwwerk. Voor dit instructable zal ik laten zien het ontwerp en de aan de vlucht voorafgaande bouwen proces voor een kleine wind kinetic sculpture, bespreken van aanpassingen aan het ontwerp en dan tonen een voorbeeld van hoe omhoog aan schaal het in grootte.
Hier is een animatie van het model dat ik zal worden herzien.