Stap 4:
Toen ik uiteindelijk voltooid de bedrading vond ik dat de D-pad veel kracht vereist om beweging op de x-en y-as. Ik verholpen dit door het nemen van een stuk voor twee-gezicht plakband aan kleine vierkantjes van aluminiumfolie en taping ze rechtstreeks op de vier D-Stootkussen metalen zuigers. Dit aanzienlijk verbeterd het D-Stootkussen gemak van beweging.
Als u merkt dat twee verschillende knoppen leiden tot hetzelfde licht — u hebt ze wired samen ergens. Controleer de kabelboom, kijk dan binnen uw controller om ervoor te zorgen dat geen onbedoelde verbinding heeft gemaakt is.
Ik ben het vinden van de controller goed te werken als een fundamentele pad, maar het is een beetje buggy in wedstrijden waarbij de speler meerdere knoppen samen meer dan een paar seconden ingedrukt. Het lijkt een paar bijzondere knoppen ingedrukt te houden na een paar seconden andere knoppen activeert te registreren als ingedrukt, foute uit uw gameplay. Aangezien ik speel games zoals Tetris en Rad van fortuin op de emulators is dit niet een grote zorg voor mij. Ik denk dat de kwestie teruggaat tot arme solderen en moetend gesneden een paar sporen te krijgen van de verbindingen (ik verknald de soldeer poorten!). In de toekomst zal ik dit met mijn andere controller opnieuw. Als u deze zelfde kwestie maar goede verbindingen hebben, probeer het verwijderen van de chip of de sporen die leiden tot het breken.
Nou, deze mod klonk harder dan het was. Maar als u het dit ver u hebben ademde leven opnieuw aan uw Sidewinder. U hebt 10 knoppen tot uw beschikking en Sega roms kan spelen zonder het moeten een knoop in de hogere rij gebruiken als "C" (ik echt wou dat er drie rijen op moderne pads). Je zou kunnen doen deze truc met behulp van elke domeincontroller en niet alleen de Sidewinder; ook een andere opofferende controller kan waarschijnlijk worden vervangen door zolang het registreert op uw computer. Ik zou graag horen van iemand als ze dit hebben bereikt. Ik ken de zogenaamde toetsenbord mod en ik dacht dat mijn manier zou een beetje makkelijker dan deconstructing een toetsenbord.
Ook ik denk dat het mogelijk is om dezelfde resultaten door bedrading van de Sidewinder naar twee verschillende controllers, zoals twee 6-knop Genesis of twee SNES controllers. U zou hebben en te gebruiken de multitap adapter, Joy2key registreren elk van de controleur persen en spuug het uit als een toetsaanslag, dan hebben een emulator gebruik van het toetsenbord en herkennen alleen die persen. Dit laat u te voorkomen dat het probleem van het niet hebben van een controller beschikbaar om kladje te schrijven dat hetzelfde aantal knoppen als de Sidewinder heeft (u moet het D-Stootkussen + 11 knoppen te gebruiken van het volledige vermogen van de Sidewinder en de PS1 geeft u D + 10).
Ik bedank de kerel op Wrongcrowd.com die info op solderen aan een pad voor zijn You Don't Know Jack controllers, de jongens die ontwikkeld en ondersteuning van PPJoy en de goede mensen bij de lokale radio shack voor het weigeren om zich te ontdoen van de componenten vidmar.