Stap 7: RESEACH & ontwikkeling en de toekomst
1. in het belang van het toevoegen naar aanleiding van het project - schilderij in gezicht structuren zoals de ogen, zou oogleden, de wenkbrauwen, lippenstift en het toevoegen van enkele mascara een goede esthetische vooruitgang.
2. toevoegen niet zichtbare ondersteunende structuren voor het maken van het model staan rechtop. Op zoek naar de mogelijkheid van het toevoegen van een metalen endoskeleton binnen het model ook zou geweldig zijn en zou ook open te stellen mogelijkheden zoals roerende gewrichten hebben en kunnend de pose modellen wijzigen.
3. het toevoegen van dingen zoals glasvezel hars, vloeibare glas of andere soortgelijke chemische parafernalia ter versterking van het model. Het toevoegen van een chemische stof spray-on zoals duidelijke acryl-, lak- of een vergelijkbaar product te produceren een glanzende, zeer gepolijst, glanzend oppervlak zonder vergeling van de papier. (Geen informatie over producten die kunnen dit bereiken zal sterk worden gewaardeerd...)
4. het volgende model dat ik wil werken op is dat van "Nyotengu" uit de serie 'Dead or Alive'. Als u wilt blijven trouw aan de filosofie van het 'Dead or Alive' Ik wil graag twee water ballonnen of een soortgelijk prop in het model te produceren die handtekening schudden 'Dead or Alive' effect. Ik ben overweegt haar modelleren in haar verliezende pose of in dat winnende pose van haar waar ze zegt "mijn teleurstelling... regels... hele schepping"
5. onderzoek op het maken van "Fotorealistische modellen" of "sculptuur-realistische modellen" vrij - met hoge veelhoek graven. Wat is het hoogste aantal polygonen/stukken (bijvoorbeeld van een menselijk gezicht) die kan worden gemanipuleerd en met de hand gebouwd met behulp van traditionele pepakura methoden? Honderdduizend? Een miljoen?
6. eigenlijk is mijn hoop dat iemand daar kundig voor al het bovenstaande en zelfs meer te doen zitten zal voordat ik doen :)