Stap 1: Arduino code - speler op uw pc.
Kopieer de code naar uw arduino-editor.
VOID Setup
{
Serial.begin(9600);
ProgduinoRunOnce();
}
void loop
{
}
VOID ProgduinoRunOnce() {}
Serial.println (F ("WindowSize; breedte: 360; hoogte: 110; Titel: Music Player;"));
Serial.println (F ("CreateButton; breedte: 100; hoogte: 50; Top: 10; links: 10; FontSize:12; naam: button1; tekst: PLAY;"));
Serial.println (F ("CreateButton; breedte: 100; hoogte: 50; Top: 10; links: 120; FontSize:12; naam: button2; tekst: PAUSE;"));
Serial.println (F ("CreateButton; breedte: 100; hoogte: 50; Top: 10; links: 230; FontSize:12; naam: button3; tekst: STOP;"));
Serial.println (F ("OnClick; controle: button1; MediaPlayer.Play:snd.wav;"));
Serial.println (F ("OnClick; controle: button2; MediaPlayer.Pause;"));
Serial.println (F ("OnClick; controle: button3; MediaPlayer.stop;"));
}
U kunt uw geluidsbestanden toevoegen naar de correcte map Progduino map (vervangt u het bestand naam "snd.wav" aan de bestandsnaam).