Stap 4: Instellen van globale parameters
Het programma maakt gebruik van 3 ingebouwde bibliotheken, de minim-bibliotheken worden gebruikt voor gedegen analyse, terwijl de processing.dxf bibliotheek //allows u op "record" 3D-objecten.
importeren van ddf.minim.analysis.*;
importeren van ddf.minim.*;
importeren van processing.dxf.*;
Deze parameters bepalen hoe de vrucht zich gedraagt en zijn resolutie en uitstraling.
int m = 6; logavg 1 controles distributie van spectrum
int n = 6; logavg 2 besturingselementen amplitude van spectrum
int ptDensity = 200; dichtheid van cirkel rond de y-as
float r; straal
Setup voor de "scan"-beweging.
float beta = 0; hoek
int idx = 0; index
geluid installatie nodig het mp3-bestand af te spelen.
Minim minim;
FFT fft;
AudioInput in;
AudioPlayer denken;
De vrucht is in wezen een bol die is verdeeld in UV-coördinaten. Deze array worden opgeslagen de coördinaten van elk punt op //the oppervlak, waardoor de vrucht te onthouden de hoogtepunten en dieptepunten in de vorige cyclus is geregistreerd.
PVector [] [] coords;
De volgende parameters maken de opnameknop functionaliteit.
RecordButton recIt;
int recX, recY, recSize;
Boole recHit = false;
Booleaanse record = false;
kleur recFill, recHighlight;
int waveSize = 0;
Boole waveHit = false;
int waveFade = 255;
Knopinstelling spelen
PlayButton playIt;
int playX, playY, playSize;
Boole playHit = false;
kleur playFill, playHighlight;
Booleaanse play = true;