Stap 2: (3 dimensionale) ruimte, the Final Frontier
We moeten nu het milieu kijken zo stellaire als je ruimteschip. (Ha, stellaire)
De eerste stap zal zijn om te downloaden van een HDRI kaart. Dat is "High Dynamic Range Imaging" vond ik mijn kaart op http://www.hdrlabs.com/sibl/archive.html die ze een goede selectie van hebben gratis kaarten voor dit soort dingen zonsondergangen, gebouwen, ruimte en meer.
Terug in de Fusion 360, selecteer de Pixar Lamp rechts van de kleurrijke bal (dit zijn technische termen). Dit is het tabblad scène-instellingen.
Selecteer de stijl dropdown. Voor de meeste renders is "Soft Light" vaak de beste rondom keuze, totdat je het gevoel voor de andere instellingen. Echter hiervoor Selecteer aangepast en je vers gedownloade sterrenkaart vinden.
U zult willen ervoor zorgen dat u hebt gecontroleerd op milieu en gemalen vliegtuig afgevinkt. (Dat is, tenzij uw concept van ruimte houdt platte vlakken)
* Zodat mijn renders een beetje interessanter doen ik ook het volgende
Zet "perspectief" en stel deze in op ongeveer 27. Perspectief zal het model weergegeven in te vullen de ruimte een veel natuurlijkere manier maken. Hoe lager het nummer, hoe dichter het model wordt weergegeven, hoe hoger het nummer, de verder en/of kleinere zal verschijnen.
Ook, de diepte van het veld inschakelen. Diepte van het veld geeft je beeld een duidelijke focus op een punt, vervaging voor de randen. (Denk dat Instagram vervagen). Indien correct gebruikt, kunt u een zeer unieke look geven aan uw renders. Als u wilt gebruiken kiezen diepte van het veld gewoon een punt om te worden uw brandpunt. (Je zal niet zien de resultaten tot uw render initialiseren) Ook een waarde van 1 op de diepte van het veld niet overschrijden. Ieder hoger en het hele render zullen wazig!