Stap 2: Bepaal uw lichtbron
Video instructies voor het gebruik van de vangst kunnen hier worden gevonden: www.123dapp.com/catch/learn
In principe duurt snapshots uit elke camerabron (ik gebruikte bewust de camera van de telefoon van mijn vreselijke resolutie), en steken ze samen in een mesh vormen en uw afbeelding is van toepassing op basis van textuur. Zijn werkelijk eenvoudig en intuïtief. Als de software problemen heeft, kunt u handmatig wijzigingen aanbrengen aan de pixel-punten die moeten overeenkomen. Het gekke pad dat de video lijkt te nemen is gewoon het gezichtspunt van waaruit ik gebeurde om de foto te nemen. Dit kan worden bewerkt, als u wenst.
.
- De onderdelen die u zorg over en exporteren als een .obj lasso
- Dit is zeer belangrijk en noodzakelijk als u wilt importeren in 123D.
Eenmaal binnen 123D is het een kwestie van schaal en positionering van uw schets ten opzichte van de lichtbron uw levensechte omgeving te creëren. De koele aspect van deze benadering is dat de exacte grootte en de positie van uw schets de dezelfde relatieve grootte en positie in het echte leven zal hebben.
Opgemerkt moet worden dat kunt u dit in omgekeerde volgorde uitvoeren. 1e make uw scène en dan 2e uw doek en schets maken.
Voor degenen onder u die uitzonderlijk scherp zijn, ik heb niet mijn zaklamp scène schaal voordat u exporteert en dus de schaal in de 123D te groot in deze beelden.