Stap 2: kaarten
Kaarten zijn soort van lastig te gebruiken. Ze zijn vooral handig voor het bijhouden van een gebied van het spel.
Wanneer u een kaart krat, zal u zitten kundig voor Zie jezelf als een vorm van de witte pijl zwerven rond die kaart. Als u het gebied van de kaart laat, kunt u een andere kaart en nu op die kaart zal u zitten kundig voor zien uw witte pijl-vorm. Als je terug naar het gebied van de eerste kaart, zal het niet langer werken. Alleen uw huidige kaart zal het tonen van uw exacte locatie als je bewegen.
Om de kaart te gebruiken, hebt u om het te Voltooien. Voltooi het, houd dat uw lege kaart net als u zou elke resource en klik om het te gebruiken. U kunt kijken naar als de kaart zelf wordt gemaakt. Zodra het actief is, zal het pictogram lege map kijken hetzelfde behalve zwarte kronkels op het hebben zal.
Elke kaart die u voltooit zal een nummer hebben. Zelfs als u de vorige numbed kaart verwijdert, zal de kaarten-nummers blijven stijgen.
Ter dekking van meer gebied op een enkele kaart, kunt u uitzoomen het door het te combineren met meer papier. U kunt een kaart 4 niveaus uitzoomen naast uw start niveau zin er zijn 5 niveaus die de kaart kunt weergeven. Op het laagste niveau van de kaart u alles zal verschijnen in een schaal van 1 op 1. Dus voor elk vak op de kaart, het zal een vak in het spel.
Knutselen:
- 3 Sugar Canes = 3 stukjes papier
- 4 ijzer Ingots + 1 Redstone = 1 kompas
- 8 stukjes papier + 1 kompas = 1 lege kaart
- 8 stukjes papier + 1 voltooide kaart = 1 ingezoomde uit kaart
- Kaart + lege kaart voltooid = gekloonde kaart