Stap 2: Werken in Illustrator en 123D
In het bestand, zal alle stukken worden verspreid. We gonna te maken deze afgietsels in "blokken" van vier of vijf lagen. Omdat we gonna willen dat alles line-up precies, wat ik deed was stapel elk stuk in het bestand opeenvolgend, gebruik van de kleine rode-gidsen waardoor gegenereerd om het te houden allen opgesteld.
Na alles wat is gestapeld goed (zie mijn screenshots voor verwijzing) tekenen een vierkant rond de vorm. Ik zou het uitbreiden van het plein ten minste 2 inch buiten de vorm van het paard, waardoor gevoel wanneer we de lijm van de schimmel verwijderen. Vervolgens trekken een lijn recht naar beneden van het centrum; Nadat de lijm droogt en de casting gedaan we gonna verwijderen door het splitsen van de twee helften van het blok. Kopieer het plein en na het dubbelklikken op een van de segmenten wilt toegang tot de groep, selecteert u bewerken -> plakken in plaats. Elk stuk moet eigen even grote plein en de plaatsing moet consequent zijn.
Tot slot, kijk voor alle elementen die niet kunnen worden gegoten met behulp van deze pull-apart methode. Opmerking de oren van het paard; Aangezien het paard vorm worden van negatieve ruimte in het eindproduct gesneden gaat, die twee kleine gaatjes niet maken geen zin (zie mijn pic). Verwijderen van hen (of niet, omdat ze gegaan hoe dan ook worden zullen).
Opmerking: Als u krijgen zo veel kilometers uit dit project wilt als je kunt, u kunt neem de lijn die u trok in het midden en het zodanig wijzigen dat het niet via de vorm in het midden, slechts de bovenkant en onderkant van het blok gaat. Vervolgens kunt u een complementaire houten sculptuur wanneer u klaar bent!
Zodra dat gebeurd, uitspreiden hen op een of meer documenten te snijden op de laser.
Die hieronder zijn toegevoegd zijn mijn bestand maken (.3dmk) en de twee vectorbestanden voor de laser.