Stap 1: Gitaar demontage, plannen
Toen ik thuis kwam met de gitaar na het kopen van het, was het eerste wat dat ik deed steeds een schroevendraaier en openstelling van het ding. Oke, ik speelde met het voor een paar minuten, maar het was niet erg spannend.
Op de achterkant, heeft het veel schroeven (16 om precies te zijn) het lichaam en de hals bij elkaar te houden. Het was echt ongemakkelijk tijdens het project ter schroef en schroef ze allemaal zo vaak (een fout oplossen - Maak twee andere …).
Als ik het opende, vond ik wat ik zag. De 8 knoppen op de hals zijn gemonteerd op een PCB, en er zijn 9 draden verbonden met dat bord. Ik controleerde de bedrading voor elke knop met een multimeter, en de "pinout" neerschreef.
De enige teleurstelling was het tokkelen. Ik had niet verwacht dat 2 knoppen voor het tokkelen op en neer. Het is goed voor het speelgoed, maar een ritme om spel te spelen, het is niet aanvaardbaar, want het is moeilijk te tokkelen snel op en neer. Ik het op een andere manier opgelost.
Mijn verwachtingen voor de whammy bar waren ook te hoog. Ik verwacht een potentiometer of iets om op te sporen van de hoek van de bar, omdat u het rond roteren kunt, maar er alleen een connect - geen schakelaar verbinden is. Maakt niet uit, ik gesimuleerd een trilling in de java-code meer "realistisch" in het spel.
Er zijn 5 extra knoppen op de voorkant van de gitaar. Grote wordt gebruikt om te beginnen de ster macht, en de kleinere (naast de grote) wordt gebruikt om te pauzeren het spel tijdens een nummer.
De 3 knoppen onder de strumming mechanisme, de aan-uitschakelaar en de spreker worden niet gebruikt in het project.