Stap 5: Inzicht in de CODE
De eerste verandering die nodig is om toe te voegen Keyboard.begin() in Setup, zoals hier wordt weergegeven. Deze lijn initialiseert de toetsenbord-bibliotheek en kunt de Arduino in wezen gedragen als een toetsenbord.
VOID Setup {}
Serial.begin(9600);
delay(4000);
Serial.println ("initialiseren zweven... een moment geduld a.u.b..");
hover.begin (ts, reset);
Keyboard.begin();
}
Vervolgens moet wij alle gebeurtenissen die we moeten vastleggen. In dit voorbeeld moeten we de pagina omhoog/omlaag en omhoog/omlaag/links/rechts pijltjestoetsen.
Dus we toegevoegd een paar als verklaringen elk gebaar toewijzen aan een specifieke toets indrukt. De gebeurtenis B00100010 is bijvoorbeeld een goede vegen. Wij koppelen die aan de pijl-rechts-toets, gevolgd door een kleine vertraging. Hoe langer de vertraging, hoe langer dat ziet u de aarde draaien. Daarna doen we een Keyboard.releaseAll() om te simuleren een release van de pijltoets-rechts.
Als (gebeurtenis == B00100010) {}
Keyboard.Press(KEY_RIGHT_ARROW); delay(500); Keyboard.releaseAll();
} else if (gebeurtenis == B00100100) {}
Keyboard.Press(KEY_LEFT_ARROW);
delay(500);
Keyboard.releaseAll();
} else if (gebeurtenis == B00101000) {}
Keyboard.Press(KEY_UP_ARROW);
delay(500);
Keyboard.releaseAll();
} else if (gebeurtenis == B00110000) {}
Keyboard.Press(KEY_DOWN_ARROW);
delay(500);
Keyboard.releaseAll();
} else if (gebeurtenis == B01000001) {}
Keyboard.Press(KEY_PAGE_DOWN);
delay(200);
Keyboard.releaseAll();
} else if (gebeurtenis == B01000100) {}
Keyboard.Press(KEY_PAGE_UP);
delay(200);
Keyboard.releaseAll();
}
En thats it!
In het volgende voorbeeld kan gemakkelijk worden uitgebreid om te controleren alles wat met de muisaanwijzer op de PC. De muis en het toetsenbord bibliotheken voor de Arduino kunnen worden aangepast om met elke toepassing te werken.