U kunt een echt geest waait virtuele werkelijkheid ervaren zonder de uitgaven veel geld hebben. Probeer het, het is prachtig!
EDIT 1: Verwar niet Google Glass en Google karton. Glas is augmented werkelijkheid, overwegende dat karton is 3D virtuele realiteit van de . Dit instructable is over 3D.
EDIT 2: Stem voor deze projecten als u bevalt! Dank!
Onlangs de Google karton project maakte veel buzz, en gemotiveerd me om dit project te voltooien. Maar het is het Durovis duik project, dat sinds enkele jaren al bestaat, dat al mijn trigger om dit project te starten.
Al deze duik en Google mensen hebben een geweldige baan (grote en scherpzinnige hardwareontwerp, grote apps) en ik wil hen bedanken voor de VR zo gemakkelijk hebben gemaakt!
Google polycarbonaat
Dit is de naam van het huidige project. Vergelijkbaar met Google karton, met de volgende voordelen:
- Veel betere uitstraling dan karton. Hieronder Durovis duik en Oculus Rift, maar zeker ver boven "Happy Meal" karton. En veel meer duurzaam.
- Het is een verklaring van de maker. Tijd om te bouwen (2 avonden) vereist.
- Traint je vaardigheden werken met polycarbonaat (het is vrij gemakkelijk, eigenlijk).
- U kunt het instellen van de focus aan uw gezicht.
- U kunt, Nou, schoon te maken in de vaatwasser. Dat is cool.
- De doorschijnende design geeft u enkele aanwijzing over de buitenwereld, en dit kan helpen u niet ziek.
Stereoscopie
Het basisprincipe van stereoscopie is het leveren aan elk van uw ogen een afbeelding van dezelfde scène, maar met een enigszins verschoven perspectief oogpunt.
Uw smart phone, zal door middel van speciale apps, het scherm in twee helften, één voor elk oog deel. De lenzen zal toestaan u om zich te concentreren op het scherm (omdat op circa 5 cm afstand, uw oog niet zonder hulp concentreren). De hoofd mount, doel van het huidige project, zal houden alles bij elkaar.
Virtual Reality (VR)
De slimme telefoon kan, naast de stereo afbeeldingen, net te genereren zijn versnelling gebruik-(d.w.z. kantelen) en magnetische (d.w.z. kompas) sensoren, om bij te werken van het gezichtspunt binnen het virtuele toneel, in overeenstemming met uw bewegingen en de afdrukstand, het creëren van een ware en prachtige VR ervaring.