Stap 6: Lay-out en modellering van de benen
Vervolgens gaan Camera > standaardweergave en selecteer Top. Druk vervolgens op "Z" op uw toetsenbord en een zoom in de rechthoek. Vervolgens drukt u op de "T" op uw toetsenbord om de toegang tot de lintmeter hulpprogramma. Waar de benen zal zijn, zullen we dit hulpprogramma naar lay-out gebruiken. Ga op een hoek met het meetlint en meet landschap 3/4" en 3/4" portret. Dit moet leiden tot twee zichtbaar stippen. Nu punten maatregel van die van de 3/4" naar beneden uit het landschap, en 3/4" uit van het portret. Dit zal geven u een gebied waar je benen kunnen gaan. Vervolgens selecteert u het rechthoekgereedschap en ga naar de binnenkant van de omtrek die u zojuist hebt uitgesproken (zie foto's voor hulp). Maak vervolgens een 2 "x 2" vierkante waar gemarkeerd. Herhaal deze stap voor alle hoeken. Na het maken van alle vakken van de vier been, selecteer het gereedschap duwen/trekken en trekken elk been 23.25". Zie foto's om uw voortgang te controleren.