Stap 2: Model railway, speelgoed circuits, ARbotics en SWIMbot
Laten we bouwen op mijn vorige Instructable, en wordt ervan uitgegaan dat u een duik (sequentiële Wave inprenting Machine). Ik gaf mijn 9 - jarige dochter een duik en ze was in staat om het te gebruiken om te visualiseren van radiogolven van een magnetron motion sensing inbraakalarm.
We zijn omringd door bewakingscamera's en computer vision camera's kijken naar ons, bijvoorbeeld Internet of Things (IoT), nog we normaal nooit krijgen om te zien hoe deze dingen ons zien. Met zwemmen kunt u zichtbaar maken de anders onzichtbaar "stralen" van gezicht alsof die afkomstig zijn van deze slimme "dingen" die ons omringen.
Het systeem dat wij gebruiken voor het aanleren van deze beginselen is het zwemmen die in een vorige Instructable werd beschreven.
U zal het volgende nodig:
- een mechanisme is geschikt voor het snel verplaatsen van een lichtbron door de ruimte. Dit kan uw handen, als geleid door een spoor, of het kan worden gemaakt van een oude X-Y plotter, of met behulp van modernere station mechanismen zoals stappenmotoren of iets dergelijks;
- een lichtbron, zoals een gloeilamp, LED, of een matrix van lichtbronnen zoals een lineaire reeks computer-adresseerbare lichten (zwemmen);
- een versterker van het verschijnsel zoals beschreven in een vorige Instructable.
Het helpt ook om het hebben van een donkere omgeving, bijvoorbeeld een kamer met gedempte verlichting, zodat u kunt zien (of foto) de fenomenologische vergrote werkelijkheid gemakkelijker.