Dit is een opnieuw werken van mijn eerste ooit Instructable: ' Halloween kwade ogen '.
Die vindt u hier;
Zoals wij worden dichter aan Halloween, ik dacht dat ik zou verbeteren van de presentatie van het eerste project en een paar meer effecten toevoegen.
Deze zijn als volgt;
- De oorspronkelijke 3 paren van kwade ogen in schedel maskers, gemonteerd
- toegevoegd pulserende ultra licht groene keten om te verlichten van de voorzijde erker van het pand (om te tekenen in de nietsvermoedende slachtoffers!),
- bewegingsdetectie toegevoegd aan trigger geluid afspelen (om te zorgen voor maximale beangstigend effect),
- bi-colour verlichte injectie gevormde schedel, toegevoegd
- al het bovenstaande te beweging detectie vooraan in de eigenschap gesynchroniseerd.
Modus operandi
In het rustige staat (dwz. geen beweging) de ultra heldere groene strook pulseert en de oogkassen in de injectie gevormde schedel zijn vaste, blauw. Eenmaal beweging wordt gedetecteerd aan de voorzijde van de eigenschap via een PIR sensor de groen licht strip volledig verlicht en de maskers 'Kwade ogen' schedel sequentieel verlichten en hun respectieve animaties worden uitgevoerd. Een 'eng' sound-track wordt gespeeld over een spreker aan de nietsvermoedende slachtoffer met de ogen van de injectie gevormde schedel veranderen van blauw naar rood tijdens de sprekende delen van het spoor.
Ik heb een YouTube-video boven het snel lashed van lay-out (om te voorkomen dat teveel aandacht opslaen voor Halloween) weergegeven en uitvoeren van volgorde, met geluid. Whooaa, Haaaa Haaaa Haaaa!
De volgende pagina's in detail te beschrijven de onderdelen van het systeem.
WAARSCHUWING
De video is best volledig scherm met geluid afgespeeld op max en kamer lichten uit in de aanwezigheid van een vriend. ;-)