Stap 6: Digitaliseren "Instructables"
Nemen van de meest linkse kolom, bijvoorbeeld zijn alle pixels zwart. Zodat ze allen een: 11111
We groeperen door stuurman, maken twee nibbles: 1 1111
Deze twee zijn vervolgens uitgedrukt als hexadecimale, voor een compacte weergave: 1 F
Omdat de karakters vijf bits hoog, het eerste cijfer is gonna be van 0 of 1, en het tweede cijfer bedraagt 0-1, A-F.
De bodem is het belangrijker einde genomen.
De tweede kolom is leeg, dus alle nul: 00 hex.
De derde kolom heeft de eerste drie ones
gevolgd door twee nullen: 1 1100 -> 1 C
Enzovoort die het gaat, recht tot het einde.
Dit is allemaal gepropt in een include-bestand, genaamd "instructlables.inc". Dus door het veranderen van de lijn het include-bestand opgeven in het hoofdprogramma, kunt u de bitmap wordt weergegeven. In het geval dat u een ander bimap weergegeven: uw naam, bijvoorbeeld, u zet het in een bestand "yourname.inc" en in het hoofdprogramma noemen.