Stap 2: Voorbereiden op het spel
-Verf 2 larges stippen op twee tegenovergestelde locaties voor de helft van het paard kastanjes in het blauw voor de andere helft in het rood. Laat het drogen.
in het geval van een extraball? Hum houden in je zak misschien u ll behoefte aan het latere chummer (verwijzing naar een bekende sci fi RPG)
-Trace 4 concentrische cirkels peuterspeelzalen zijn verdeeld. Maximale doelgrootte: 1 meter diameter.
Dus
Nu een manier om te beslissen wie zal starten (veel van andere possibles zoals rots-papier-schaar eerst scoren twee):
-Kies een gedistantieerd object (5 tot 10 meter) als een doel, graaf drie op één, en beide spelers één conkers moeten gooien in de richting van het doel - kan een lichte vertraging worden waargenomen. De dichtstbijzijnde begint.
Een speler die niet zijn kastanjes hebben gegooid moet in ieder geval zeggen dat een goed woord duidelijk dat is hij het verlaten van het begin te maken. Als de andere niet eens, dan is de disagreed speler speelt tweede. Dwingt de speler die het eerste spelen.
Als beide niet het geval is, gaan ze krijgen een biertje en in plaats daarvan paard kastanjes bier pong spelen...