Stap 2: Wat gun u wilt maken en waar
Merk ook op er is geen herladen in dit spel, je pick-up munitie, en haar in de clip
Merk ook op dat alle wapens (met uitzondering van mes) gebruiken dezelfde munitie, dus u vrij bent om het gebruik van een wapen in het spel.
alle sprites in spel zijn 64 x 64 pixels, sorry no plakken zonder het vergroten/verkleinen...
Er is geen schade schroom met geweren (nog sommige mensen claim er nog zijn niet dat veel) maar vuren tarief is het belangrijkste verschil het pistool is het langzaamst te wijten aan semi-automatische, The SMG is de meest gebruikte voor zijn evenwichtige tarief van het vuur. en de BMG (grote machine gun) branden de snelste omdat het branden een kogel op beide afvuren animaties (de SMG branden voor één en een ander frame van de terugslag of iets na komt vervolgens teruggaat)
Houd deze in gedachten voor uw project,
Ik zou zeggen je moet het spel eerst en drukt u op I L M op hetzelfde moment (een cheat code) het geeft alle wapens, 99 munitie, 100% gezondheid, beide toetsen, maar het blijkt uw score 0
het is handig als u wilt weten wat voor soort wapens zal u meestal.
Nu dat u beslist op sommige weapon(s) tijd voor u om te beslissen waar zal u ze plaatst.
normale wolf3d heeft hen in het midden kunt, of u ze aan de zijkant zoals vele fps deze dagen doen.
Er zijn sommige voordelen aan het tekenen van segmenten ether manier
Van het center * - in eerste instantie is het moeilijk (om grootte gelijk en perspectief juiste (volgende stap zal u vertellen erover). maar nadat dat is al gedaan, waarin het is zeer gemakkelijk.
Vanaf de kant * - op het eerste het is makkelijker, maar later als detail krijgt daarin kunnen worden beperkt, ook is het vervelend te streven (maar u hoeft niet te worden precieze. Dit kan worden opgelost met dradenkruis/lasers zoals op andere FPS,