Stap 6: Je bent klaar met je pistool! nu aan het maken van de andere frames...
je kan niet echt vuur een pistool met 1 beeld is er 5 beelden van wilde weten wel, dit kan veranderd worden afhankelijk van het wapen en wat je wilt. (Let op dat de 3 zal altijd brand de kogel, en 4e zo goed als het de plasmageweer)1-normale houding (bij niet fireing)
2-doel houding
3 - fireing
4-terugslag, of in de plasmageweer 2e kogel
5-stop Fireing wapen
Sugested ideeën
1-normal gericht houding
2-pulling trigger
3-vuren met de terugslag, beweegbare shell uitwerpen
4-resetten van de terugslag, en de shell nog steeds vallen (in het geval van keten gun een ander afvuren)
5-shell laatste grote vallen voordat het afgaat scherm
de MGs wanneer de knop ingedrukt overgang van 2 naar 3 te houden totdat u de knop loslaat.
Dus nu moet u dit en het is over het algemeen gemakkelijk!
terugslag kan het pistool bewegen diagonaal 1 spatie terug (zijaanzicht) van terug 1 voor frontale (maar als u wilt een over het hoofd soort terugslag, dan is dit niet de plaats (ik heb niet lukken op het nog < = \)
een manier ook om het tonen van de terugslag is dat de laser/kruisdraad verplaatsen alsook!
een kanon leidt tot een "bang!" wanneer het wordt geactiveerd, kunt u een kleine hoeveelheid vurige flitser van de tip.
een ander ding dat sommige mensen doen is het maken van alles 1 arceren lichter als het licht zou effect, en 1 schaduw donkerder als in de schaduw is dit produceert een heel raar maar het werkt geweldig effect
probeert toe te voegen details die pistool echt hebben zoals klap terug, of een trekker over te halen! of (mijn persoonlijke favoriet) kogel shell uitwerpen (dit is waarom mensen de 2de frame voor het pistool het afvuren maken).
Wanneer u brand een shell uit komt en tijdens andere frames het valt op de grond.
Zodra u alle 5 frames hebt (of minder als sommigen niet nodig zijn) kunt u deze importeren flo of chaos bewerken. Zorg ervoor dat u het andere pistool exporteren al om alleen in geval u ooit nodig om terug te gaan (gun te groot bestand)