Stap 2: Blender Basics
Blender maakt gebruik van een heleboel snelkoppelingen. Wanneer een omhoog komt, zal ik de snelkoppeling in een {beugel} zodat u weet dat dat is wat ik spreek over. Als ik zeg u te extruderen {e} betekent dit dat u selecteert u het deel voor het extruderen, druk op de toets e en beweeg de muis om te extruderen.
Er zijn ook een behoorlijke hoeveelheid menu's. In plaats van voortdurend te vertellen om te "selecteren" x, I 'm just gonna zetten de selectie tussen [haakjes]. Zo {shift} {a} [Mesh] [Monkey], het betekent dat u druk op shift en een tegelijkertijd tijd (en vervolgens loslaten), en klikken op de Mesh-menu, en vervolgens de selectie van de aap. Het bespaart me veel tijd, merci.
In de Blender, u selecteert met rechtermuisklik en bewegen dingen met Midden tikken. U kunt {verschuiven} of {ctrl} midden tikken om verschillende camerabewegingen.
Als je rondkijkt, ziet u drie diagonale lijnen in de hoeken van verschillende vakken op het scherm. Het kan helpen om te denken van deze allemaal als afzonderlijke vensters. Ooit welke ruimte u de muis is zweefde over, wanneer u typt een sneltoets, die is het venster zal het effect.