Stap 1: Candy Monster - Model
Om te beginnen u moet met de fundamentele figuur vorm te bewerken.
Gebruik het hulpprogramma maken om toe te voegen en skelet huiduitwassen zoals in de video.
Zodra u klaar bent, druk op de knop bakken skelet.
Nadat bakken is voltooid, is uw model nu klaar om te worden gebeeldhouwd.
Start met het hulpprogramma Schermafbeelding te trekken uit de ruwe vorm.
Gebruik vervolgens de borstel Sculpt uit vorm en functies toevoegen.
De Flatten hulpmiddel voor schone eenvoudige vorm te geven. Gebruiken om het gladstrijken van nodulaire gebieden.
Houd het controleren terwijl u zijn modellen die je symmetrie hebt. U wilt niet zoeken dat u alleen werkt aan de ene kant van het model.
Sla altijd uw werk op wanneer u grote wijzigingen hebt aangebracht.
Zorg ervoor u hebt een paar verschillende opgeslagen versies in geval u een fout maakt.
Wanneer de basisvorm is gebeeldhouwd, beginnen met het toevoegen van detail aan het lichaam als bont.
De grijper, beeldhouwen uit, beeldhouwen In hulpmiddelen zijn gebruikt veel in dit stadium.
De Grab tool gebruiken om nudge(push) de gebieden dichter bij elkaar.
Het hulpmiddel Scherper is best gebruikt om functies te definiëren.
Doorgaan met het toevoegen van detail zoals vacht en tanden. Gebruik elk hulpmiddel dat het beste voor u werkt.
Voor bont worden de Sculpt uit, verscherpen, Flatten gereedschappen en vloeiend gebruikt.