Stap 17: Manipuleren van objecten: toevoegen en verwijderen van functies
Na het snijden van een object, kan u wilt toevoegen sommige functies, zoals gezichten, maken van muren voor het gat dat je mes Project gemaakt om ervoor te zorgen dat uw object waterdicht is. Of misschien wilt u een bepaalde functie verwijderen, zodat er geen visueel opdringerig. Blender kan doen beide acties.
Wat betreft het toevoegen van functies, weet ik alleen zijnde kundig voor een rand of een gezicht aan een object toevoegen. Om dit te doen, ga in de bewerkingsmodus en kies hoekpunt als uw selectiecriteria functie. Klik dan rechts op het gewenste hoekpunten (2 of meer) en druk vervolgens op de "F"-sleutel tot het maken van een gezicht aansluiting van die punten, of een rand als u slechts twee punten hebt geselecteerd.
Als u wilt verwijderen van functies, kunnen wij selecteren elke soort functies die wij wensen, maar elkaar zullen verschillende soorten resultaten impliceren. Om de functie daadwerkelijk te verwijderen, te selecteren en druk op de "X"-toets om een menu met wat u wenst te verwijderen. Als een hoekpunt wordt verwijderd, zal ook elk gezicht en rand die rechtstreeks is verbonden met dat hoekpunt worden verwijderd.
Als een rand wordt verwijderd, de gezichten aan beide zijden van de rand worden verwijderd, maar de twee hoekpunten aan de uiteinden van de rand blijft was de rand vermoeden gekoppeld aan andere dingen. Het verwijderen van een gezicht zal gewoon verwijderen van het gezicht maar houden de randen en hoekpunten die eerder gekoppeld aan dat gezicht waren.