Stap 4: Toevoegen en objecten benoemen
Laten we een ander object toevoegen aan onze viewport. We kunnen dit doen door links te klikken waar op het scherm waar wij onze object wilt weergeven en klikt u vervolgens op "Toevoegen" tabblad op de 3D weergave-Editor aan de onderkant en vervolgens een objecttype te selecteren. U kunt objecten ook toevoegen door SHIFT ingedrukt en 'A' te drukken of door te gaan naar het tabblad "Maken" op de plank van de Tool aan de linkerkant. Met het oog op dit Instructable, zal ik een mesh UV gebied selecteren.
Wanneer het UV-gebied heeft aanvankelijk zijn geplaatst, kunnen we enkele eerste aanpassingen aan de bol onder UV-gebied toevoegen aan de linkerkant (u wellicht Sleep omhoog het menu om het allemaal te zien). We kunnen hier het aantal gezichten, ringen, grootte, rotatie en locatie voor deze bijzondere object aanpassen door beide invoeren in een getal in de selectiebalk, door te klikken op de links en rechts pijltoetsen, of door te klikken en de linkermuisknop ingedrukt te houden op de selectiebalk om te slepen van een onzichtbare bar rug en weer.
We kunnen vervolgens naam voor onze object door te kijken in de bovenste rechts op de Outliner Editor voor de naam van het object in witte letters en beide dubbele links-klik of klik met de rechtermuisknop als zijn naam, samen met de andere functies die worden vermeld in stap 2 wilt wijzigen.