Het gebruik van de spraakherkenning voor sprekende ES6928P, System_Stand-alleen/NO PC vereist (1 / 5 stap)

Stap 1: Hoe te trainen van het apparaat en gebruik het!


Hoe gebruik ik het?
Ik heb een handleiding geschreven hiervoor, en ik heb ook een video handleiding.  Ik heb besloten om post van hen beiden.
Hier is de volledige video handleiding:

Hier Is de handleiding geschreven: (Snelle Link met alle foto's hier):
http://www.electroniclessons.com/ES6928P.docx

Inleiding:
Bij het werken met dit apparaat, nodig hebt u niet een PC.  Alle van de programmering van de opdracht stem wordt gedaan door uw handen.  Het beste van alles, dit apparaat TALKS TO YOU!  Het apparaat is geprogrammeerd om u te vertellen wat te doen.  Als op elk gewenst moment je moe van het praten met je stem, of je gewoon niet willen of moeten meer horen, gewoon trek de spreker.

De ES6928P is geschikt voor besparing tot vier 1,25 tweede spraakopdrachten tegelijk.  U kunt deze opdrachten te allen tijde door de instucties gesproken over hieronder en in de demonstratie video herprogrammeren.  De opdracht informatie wordt opgeslagen in een on-board EEPROM, waarmee voor de gebruiker om het apparaat uitgeschakeld, en de macht terug op zonder de opdracht gegevens hebben verloren.   Wanneer een geprogrammeerde commando door het apparaat wordt erkend, zal de corresponderende pin van de uitvoer gedurende 1 seconde, dan terug naar 0v gaan van 0-5v.  Het is TTL compatibel en het werkt goed met foto's, Arduino, stempel en andere digitale projecten.

Kenmerken:
1) het apparaat tegen je praat!  Het apparaat vertelt u welke modus je in, welke opdracht is erkend, hoe te trainen van de eenheid, enz.  Dit wordt gesproken over later in detail.
2) gemakkelijk programmeren!  Geen PC nodig!  Helemaal u nood zit te volgen de aanwijzingen hieronder over gesproken, en je bent klaar!
3) een on-board EEPROM voorziet de gebruiker op te slaan tot 4 x spraakopdrachten, en herprogrammeren op wil.  Zelfs wanneer het apparaat is uitgeschakeld, slaat het apparaat nog steeds de gegevens van de laatste vier opdrachten geprogrammeerd.
4) TTL uitgang maakt het gemakkelijk om interface met populaire platforms, zoals Arduino, PIC of stempel!
5) het apparaat wordt geleverd met een afneembare luidspreker die rechtstreeks verbinding met een koptekst op de ES6928P maakt.  Ook zijn vier stekkers opgenomen; één voor elke uitgang.  Elke stekker aansluiting heeft een signaal draad (rood), en een DC grond draad (zwart).  Dit zorgt voor een gemakkelijke interface tussen de ES6928P en uw eigen digitale project!

Vereisten:
1) het apparaat vereist een voeding van 7-12VDC (100mA of meer).  Het is een apparaat van de spaarstand.  Voor het testen van de korte termijn, bevoegdheden een 9v batterij dit apparaat heel goed!
2) een verbeelding!  Wat gaat u dit apparaat gebruiken?  We zijn momenteel bezig met verschillende video's van toepassing, dus eens een kijkje op ons youtube kanaal!

Hoe te programmeren van de ES6928P:
Wanneer u de ES6928P uit de verpakking nemen en het voor het eerst macht, ziet het apparaat u dat het niet is aangeleerd.   Door getraind, het apparaat betekent dat het niet alle opdrachten heeft geleerd.  Het zal u direct in programmeermodus plaatsen.  Het apparaat zal instrueren u druk op een knop om het trainen van een opdracht.  Elke opdracht overschrijden niet 1.25 seconden.  Er zijn vier knoppen op het bord.  Druk op een van hen, in willekeurige volgorde.  Zodra u op een knop drukt die wordt gevraagd die u een gesproken opdracht.  Bijvoorbeeld, kunt je nu zeggen "RED".  Het apparaat zal dan vragen dat u Herhaal het woord, zodat het apparaat kan het vergelijken van de twee commando's.  Als u twee woorden die niet gelijk genoeg gezegd, het zal u vertellen, en je moet probeer het opnieuw.  Als er teveel lawaai op de achtergrond, of als er teveel wind is het raken van de microfoon, het apparaat zal zeggen "Ruis", en het zal instrueren u om opnieuw te proberen.  Wanneer je hebt een opdracht met succes getraind, zal het vragen u om te trainen, totdat alle vier opdrachten zijn opgeleid.  Zodra alle vier opdrachten zijn opgeleid, ziet het apparaat u dat het u nu ingaat in Scanmodus.   Het is een goed idee om uw opdrachten verschillen mogelijk van elkaar te helpen tegen valse triggering.

Scanmodus:
Als uw apparaat is opgeleid, en u het uitzetten, zal u in de scanmodus wanneer ingeschakeld terug opnieuw beginnen.  Wanneer in scanmodus, het apparaat is op zoek naar opdrachten die vergelijkbaar zijn met degene die u geprogrammeerd.  Bijvoorbeeld, laten we zeggen dat u de volgende opdrachten geprogrammeerd:

Commando #1 = Fuzzy
Opdracht #2 = Bingo
Opdracht #3 = Dragon
Opdracht #4 = lange tijd

Wanneer het apparaat dat detecteert iemand gezegd "Dragon", dan uitgang #3 zal gaan hoog gedurende één seconde.  Als het apparaat detecteert "Bingo", dan gaan uitgang #2 hoog gedurende één seconde.

Hoe voer ik terug in Program Mode?
Grote vraag!  Wanneer in de scanmodus, pers en hold knop #1 tot en met het apparaat zegt 'Synchroniseer'.  Vanaf daar, moet u snel druk op deze opeenvolging van knoppen: "233214".  Als u deze combinatie in snel getypt na zegt dat het apparaat synchroniseren, en vervolgens het apparaat zal u plaats in programmeermodus.  Als u de combinatie in te langzaam typt, zal het niet werken, en zul je aan pers en hold knop #1 tot en met zegt het apparaat 'Synchroniseer' weer.

Hoe te opnieuw programmeren van slechts één of twee opdrachten?:
Als u wilt dat er slechts één of twee opdrachten, is wat je hoeft te doen invoeren in programma-modus, herprogrammeren van de opdrachten die belangrijk zijn, vervolgens pers en hold knop en knop #4 tegelijk.  Dit zal u terug in de scanmodus brengen, en het bespaart u de wijzigingen.  Als u wijzigingen hebt aangebracht in programmeermodus te activeren, en u besluit dat u een fout hebt gemaakt en niet dat de nieuwe opdracht wilt wilt worden opgeslagen, drukt u op de knop Afsluiten.  Dit is de knop net boven de kop van de spreker.  Dit zal verwijderen van de wijzigingen die u zojuist hebt gemaakt en voer je terug in de scanmodus.

Valse Triggering?:
Vergeet niet de laatste keer dat u uw televisie of mobiele telefoon serviceprovider genoemd? Herinner je je de robotachtige stem gesprek met u aan de andere kant?   In veel gevallen die stem geeft informatie aan u, en nodig zijn voor u om te reageren.  De software van de stemerkenning zal zoekt specifieke reacties.  Echter gaat soms dit mis.  Geen stem erkenning module is perfect.  Als u in commando's die op elkaar programmeren lijken, kan het problemen veroorzaken.  Bijvoorbeeld, laten we zeggen dat u geprogrammeerd in de volgende opdrachten:

Commando #1 = plaat
Opdracht #2 = datum
Opdracht #3 = groot
Opdracht #4 = Octopus

Het apparaat zal hebben problemen differentiëren tussen commando's één tot en met 3.  Vier is zeer verschillend.  Ook, als u een eenvoudige opdracht in zoals "Guy" programma, u misschien onwaar activeren wanneer woorden die lijken, zoals "Fry" of "Sterven". Een ander voorbeeld zou zijn dat als u geprogrammeerd in de opdracht "Goud", dan woorden zoals "Fold" of "Vertelde" het systeem misschien gek.   Het is niet moeilijk om te verwarren het systeem, dat is de reden waarom het is goed om te hebben zeer uiteenlopende opdrachten.   Als u een programma met uw Arduino die op twee opdrachten, zoals "Ready" en dan schrijven wacht "Fire" optreden binnen een korte periode, en in die volgorde, zult dan u heb geen probleem.  Gewoon kijken naar enkele van onze toepassingen video's.   Zorg ervoor om te programmeren in zeer verschillende commando's, zoals:

Commando #1 = kwantumfysica
Opdracht #2 = bril
Opdracht #3 = Dragon Fire
Opdracht #4 = armlengte

Nadruk te leggen op de laatste lettergreep van een opdracht voor het apparaat is geprogrammeerd.  Hebt u opdrachten die soortgelijke definitieve lettergrepen hebben, kan het u sommige kwesties afhankelijk van de gelijkenis van de eerste/tweede lettergrepen geven.  Echter als je programma in commando's "Nummer negen" en "Bevel negen", moet je wel goed!

Hardware en grootte specificatie:
De Power Supply aansluitblok:
De blauwe aansluitblok op de rechterkant van het apparaat heeft twee poorten van de schroef.  Aangezien het apparaat 7VDC-12VDC vereist te bedienen, plaats uw DC grond in het bovenste blok (DC grond), en uw positieve DC-bron in het onderste blok (7-12VDC (V +).  De ingangsspanning wordt geregeld naar 5v op het bord.  Wanneer de macht wordt toegepast, wordt het apparaat automatisch gestart opereren.  Als u zijn stroomvoorziening voor de eerste keer, zal het apparaat u plaats in programmeermodus te activeren.  Als u hebt al uw apparaat met vier opdrachten, opgeleid wanneer u het apparaat van de macht, zal het u in scanmodus plaats.  Zorg ervoor dat u uw luidspreker aangesloten.

De Header van de spreker:
Er is een twee-pins mannelijke header aan de linker kant van het bord.  Sluit hier uw luidsprekeraansluiting.  Oriëntatie maakt niet uit.  Als op enig moment u niet audio vanuit de Raad van bestuur horen, controleren om ervoor te zorgen dat er verbinding tussen de speaker en de Raad van bestuur is.  Ten tweede, Controleer de weerstand langs de spreker.  Als er meer dan 10 ohm langs de spreker, is er een probleem.  Natuurlijk, dit moet niet een probleem, maar het kan nooit kwaad om te praten over het oplossen van problemen.

Apparaat programmering knoppen (S1-S4):
Deze knoppen dienen om programmaopdrachten in bij programmeermodus te activeren.  Zij dienen ook de werking van het apparaat wijzigen van de scanmodus om de programmeermodus te activeren.  Dit zijn de twee-pins monetaire drukknop schakelaars.

De knoop van de uitgang:
Als de gebruiker niet wenst te worden in programmeermodus te activeren, of wil negeren van wijzigingen die zijn aangebracht, moeten zij druk op de knop Afsluiten.  Dit treedt u onmiddellijk terug in de scanmodus.  Eventuele wijzigingen die u in programmeermodus vóór het indrukken van deze toets worden genegeerd door het systeem.

Apparaat uitgangen (1-4):
Er zijn vier uitgangen van het apparaat.  Elk van de uitgangen komen overeen met een invoer-opdracht.  De output opdracht #1 is gekoppeld zal gaan hoog gedurende één seconde wanneer de opdracht #1 in de scanmodus wordt herkend.  De output commando #1 (S1/knop #1) gekoppeld is direct boven (Adjacent) S1, en dit geldt voor alle uitgangen.  Elke uitgang heeft zijn eigen twee-pin plug.  Elke connector stekker heeft twee pinnen; één voor het signaal (rood), en één voor digitale grond (zwart).  Dit zorgt voor eenvoudige interface met uw externe circuit.  De aansluitingen van de stekker past slechts de stekkers unidirectioneel.  Er is slechts één afdrukstand.  Dit is zodat u de positieve en negatieve draden niet omkeren.  Deze uitgangen zijn niet bedoeld om te rijden van hoge aangedreven apparaten.  Ze kunnen niet meer dan 10mA van stroom leveren.

Grootte specificaties:
Board lengte = 6.8cm
Boord van breedte = 4,3 cm
Boord van hoogte (zonder luidsprekers/stekker aansluitingen aangesloten) = < 1cm
Er zijn vier montagegaten die zich op elke hoek bevinden, en ze hebben elk een diameter van 3mm.

Mogelijke toepassingen:
1) gebruiken als een relay knevel (Light On) /(Light Off)
2) gebruiken als een combinatieslot circuit (toepassing Video Coming Soon)
3) gebruiken als een deuropener (activeren een solenoïde) of het activeren van een Servo-programma hebben!
4) om het even wat leuk dat je maar kunt bedenken!

Gerelateerde Artikelen

Het gebruik van echte bladeren voor de val seizoen + verfraaiend ideeën!!

Het gebruik van echte bladeren voor de val seizoen + verfraaiend ideeën!!

Vandaag breng ik u een tutorial over het gebruik van echte bladeren voor het decoreren van uw kamer of huis.Er zijn tonen tutorials over het gebruik van bladeren voor decoratie, maar alle van hen (op een lijst die ik heb gezien) zijn met nep bladeren
Het gebruik van MDX-20 voor het maken van mallen

Het gebruik van MDX-20 voor het maken van mallen

Hallo iedereen,Dit is een compilatie van eenvoudige tips en instructies over het gebruik van MDX-20. Hoewel het is een oude afgekeurde machine, maar het heeft nog vele mogelijkheden, een daarvan is het maken van mallen.Hoe werkt molding machine?Moldi
Het gebruik van de Instructables voor iPhone App

Het gebruik van de Instructables voor iPhone App

dit instructable gaat over de nieuwe Instructable voor de iPhone app (die u kunt lezen over hier). De oplettende onder u wellicht haar daadwerkelijk wordt uitgevoerd op een iPad (Breng ons een iPad versie Eric!!!).Stap 1: Download en Open de App Eers
10 stappen om uw eigen logo in Inkscape (gratis) en het gebruik van creatieve Market voor dummies mij

10 stappen om uw eigen logo in Inkscape (gratis) en het gebruik van creatieve Market voor dummies mij

HalloSorry voor de lange titel. Ik heb ook een paar bekentenissen. Ten eerste, mijn tekenen en ontwerpen vaardigheden zijn niet zelfs equivalent van een vinger-schilder. Ten tweede, ik niet het maken van geld, dus ik heb altijd dingen die kunnen word
Het gebruik van Autodesk Memento voor instandhouding en onderzoek - FFRL

Het gebruik van Autodesk Memento voor instandhouding en onderzoek - FFRL

Ik heb uiteengezet te verkennen van een softwaretool dat verondersteld was om 3D-modellen van foto's te maken.Ik had gebruikt sommige dingen zoals dit in het verleden, maar ze allemaal soort van zoog.Ik dacht als ik bergen vangen kon.Ik van plan om d
Het gebruik van Instructables stap voor stap foto Tutorial

Het gebruik van Instructables stap voor stap foto Tutorial

In deze tutorial zal ik laten zien hoe de instructables website van stap voor stap tutorial maker gebruiken.Stap 1: Aan de slag Als u niet reeds, u moet een account aanmaken of inloggen inb met de jouwe, gewoon ga eerst naar de hoogste juiste hoek va
Het gebruik van Sky3ds Plus voor 3ds Games spelen op 3ds/2ds/3dsxl

Het gebruik van Sky3ds Plus voor 3ds Games spelen op 3ds/2ds/3dsxl

Wat is de beste flashcart voor 3ds spellen spelen? Gateway 3ds, Supercard Dstwo Plus, Ri4 gouden 3ds of Sky3ds plus? Er zijn zoveel flashcards om uit te kiezen dat het zeer snel verwarrend kan krijgen. Eigenlijk, als je de nieuwste versie N3DS/3DSXL/
Het gebruik van gemalen papier voor tekenen (papier afbrokkelende tekening)

Het gebruik van gemalen papier voor tekenen (papier afbrokkelende tekening)

Papier afbrokkelen is een zeer leuke manier effecten toevoegen aan anders eenvoudige tekeningen. Het is ook een van de beste manieren om te gebruiken verpletterd en geplisseerd grafiek papers of tekening bladen.Het proces is zo eenvoudig aangezien he
Het gebruik van een laptop voor xbox live

Het gebruik van een laptop voor xbox live

Vandaag zal ik u tonen hoe te gebruiken op een windows Vista laptop als een draadloze adapter voor een xbox 360.I ben niet zeker of het met windows xp of windows 7 werken zal maar het zou kunnen.Stap 1: Benodigdheden Daarvoor u moet:Een xbox 360Een V
Het gebruik van Pastels - Tutorial voor Beginners!

Het gebruik van Pastels - Tutorial voor Beginners!

In deze tutorial zal ik u tonen hoe te gebruiken pasteltekeningen, met eenvoudige tips en sommige geavanceerde techinques voor uw tekeningen! Ik voegde ook een tekening van de snelheid (Howl's Moving Castle fanart) om u te tonen hoe ik kleur met past
Het gebruik van hout rookchips voor grillen

Het gebruik van hout rookchips voor grillen

wat hout rookchips zijn en hoe ze te gebruiken!Eenvoudige tips, trucs en technieken om uw buiten koken makkelijker!http://www.cooking-Outdoors.com
Het gebruik van FL Studio voor Beginners

Het gebruik van FL Studio voor Beginners

beter video hier http://www.youtube.com/watch?v=yrxVXAF8QIoBekijk meer video's op http://youtube.com/user/camdog7d
ChipKIT dp32 instellen voor het gebruik van de Arduino IDE

ChipKIT dp32 instellen voor het gebruik van de Arduino IDE

Ken jij dat u kunt programmeren uw chipKIT bord of elke PIC32 chip met behulp van de Arduino IDE? Het is eigenlijk heel eenvoudig. Deze tutorial zal laten zien hoe uw chipKIT dp32 instellen voor gebruik van Arduino IDE te ontwikkelen. Merk op dat dez
Strobe muur of het recyclen van uw camera voor eenmalig gebruik

Strobe muur of het recyclen van uw camera voor eenmalig gebruik

dit instructable laat zien hoe u eenvoudig hergebruik en wegwerp camera's omzetten in een knipperende muur.In feite, wanneer u een eenmalig gebruik camera, weggooien als er een flitser gooien je ook.Dat is jammer, want dit deel is nog steeds in volgo