Stap 3: De Code
Hier is de 'Button' code, ingesloten met behulp van codebender!
Houd in gedachten dat setup () routine slechts éénmaal uitgevoerd na de macht op / opnieuw program of druk op de reset-knop. In het programma hieronder is het eerste wat dat je doen om te initialiseren pin 9 als een uitgang pins met pinMode () functie in de installatieroutine ().
De routine van de lus () loopt over en weer, voor altijd. In de hoofdlus, u leest de toestand van de knop (ingedrukt = hoog, ongeperst = laag) en u het opslaan in de buttonState variabele. Wanneer eenmaal ingedrukt, de led wordt ingeschakeld en als het twee keer wordt ingedrukt, de led wordt uitgeschakeld.
Lees reacties hieronder
Probeer het downloaden van de plugin van codebender en te klikken op het punt op de Arduino knop te programmeren van de Arduino met deze schets. En dat is het, u hebt geprogrammeerd je Arduino board! U kunt blijven spelen mee door te klikken op de knop "Bewerken" en beginnen met het maken van uw eigen wijzigingen in de code. U kunt bijvoorbeeld een tweede geleid of maak het knipperen wanneer knop ingedrukt.