Stap 4: Het creëren van een GUI
1. Ga naar http://basbase.com/guimaker .
2. log in met de gebruikersnaam en het wachtwoord die u hebt ontvangen van openbare venster. Als je dit niet hebt, gaat u naar stap X in dit instructable.
3. kunt u knoppen, afbeeldingen en webcams met de links onder 'Items toevoegen'
4. uw toegevoegde objecten verschijnen in het linker venster. U kunt op deze items en sleep vervolgens hen om hun positie op het scherm te wijzigen.
5. u kunt de grootte van de items door de lagere of rechterrand of de hoek van de lowerright te slepen.
6. Wanneer u klikt op een item de eigenschappen worden weergegeven aan de rechterkant. U kunt ook klikken op het item in de lijst en het zal ook verschijnen. Hier kunt u het wijzigen van lettertypen, kleuren, achtergrondafbeeldingen en acties toewijzen. De actie van een knop is de tekst die gestuurd aan de Arduino worden zal wanneer de knop wordt geklikt.
7. Wanneer u tevreden met uw GUI bent kunt u Voer een naam voor het in de rechter bovenhoek van het scherm en klik op 'Opslaan GUI'.