Stap 12: Handelen een dwaas zoon!
Omdat we waren gewoon schieten foto's (en niet met behulp van geheugen intensieve video) blijven we gewoon fotograferen tot de SD kaarten opgevuld of de batterijen van de camera liep uit. De enige reden om niet te schieten een ton footage is om jezelf te redden wat tijd in het post-productie-proces, maar het is altijd een goede regel om te schieten meer dan te schieten minder. Experiment met de positionering van het onderwerp op verschillende afstanden naar de camera tuig en verlaten de sluiter open voor wisselende hoeveelheden tijd. Het is een goed idee om voorbeelden van al uw foto's in de camera bekijken vinders als je schieten zodat er geen verrassingen zijn zodra u begint met het bewerken van de beelden.
Licht tekening is slechts één manier om te gebruiken het Ghetto-Matrix. Met de controller kunt u afzonderlijk elke camera activeren en spelen rond met time-lapse in 3D, record live videobeelden vanuit alle hoeken, gebruik van de flitser te vangen high-speed 180 actie...
Door de controllerkabel hacken en combineren het met een A / V out-kabel en een USB-kabel aan op een systeem waar u kan een voorbeeld van het frame met behulp van de A download / V uit een monitor (en opnemen) en/of de camera aansluit op een computer, het zogenaamde binden, zodat u direct op de harde schijf schieten of gebruik een geautomatiseerd script (of bestaande software) om te downloaden van de inhoud van elke camera, nadat een foto is genomen. Op deze manier kan het hele proces worden geautomatiseerd. Ik weet niet de beperkingen van meerdere camera aanbinden via USB-hubs en weinig info op het kon vinden, maar iemand die er in de internetz doet. Maak het zo hacker.
Onze volgende experimenten zal worden in het creëren van een modulaire tuig die kan worden gecombineerd om te maken van verschillende vormen.