Stap 8: Het aansluiten van alle de gewrichten in een basisvorm
Met het gereedschap "brug" join gezichten van de gewrichten, vorming verbonden benen en klauwen. Gebruik het hulpprogramma "diepte" om de poot en klauw tips. Een kubus maken in het midden van het model, dit wordt het lichaam van de krab. SWTICH naar "Body-modus" en "combineren" alle objecten. Gebruik de "virtuele spiegel" op het midplaneconnectors gezicht van het lichaam om de gehele linker helft van de krab spiegel. De werking van de "Virtuele spiegel" is dat elke wijziging die u in de ene kant van de krab aanbrengt perfect is gespiegeld aan de andere kant. De randen van het lichaam in 5 segmenten verdelen en sluit de hoekpunten om te splitsen dat gezicht in 5 gezichten. Ten slotte sluit de benen aan het lichaam met behulp van "bridge". Dit is nu een vorm van fundamentele krab met alle van de gewrichten in de juiste plaatsen, alles wat we moeten doen is het beeldhouwen in vleugels te kijken meer als een realistische krab!