Stap 4: Bouw van het lichaam.
Een freehand knooppunt werd gebruikt om het tekenen van de basisvorm van de duizendpoot mezelf te kunnen, maar het zou een willekeurige vorm. Sleutel is punten op deze shape maken en gebruik ze zoals vertalen punt van het segment.
* Maak een freehand knooppunt. Een eenvoudige gekrulde lijn tekenen in de viewer.
* Maak een resample knooppunt. Methode instellen 'door lengte' en lengte tot 50. Freehand1 verzenden vorm.
* Maak een punt-knooppunt. Verbinden met resample1 het.
* Sluit dit punt knooppunt aan vertalen van het segment knooppunt.
Moet u een segment op elk punt van het punt-knooppunt. Ze zijn slecht gedraaid en alle dezelfde dimensie.
Variaties voor de armen.
We hebben een parameter voor het wijzigen van de rotatie van de segment voor elke arm gehouden. Deze stap zal behandelen dit als u wilt maken verschillende rotaties voor elke geleding. We zullen ook de draaiing van elke arm op basis van de vorige publicatie wijzigt.
* Maak een knooppunt van de graaf. Verbinding punt1.
* Maak een willekeurige getallen-knooppunt. Count1 verbinden met bedrag. Instellen Min en Max -1 en 1.
* Verbinden met willekeurige numbers1 Segment_rotation van het segment knooppunt.
* Maak een shift-knooppunt. Verbinding punt1. Bedrag instellen op 1.
* Maak een hoek-knooppunt. Punt1 verbinden met punt1 en shift1 naar punt2.
* Maak een subtract knooppunt. Angle1 verbinden met waarde1. Waarde2 ingesteld op 90.
* Sluit aftrekken hoek van het segment knooppunt.
Variaties voor het segment.
Er zijn nog twee open poorten op het knooppunt van het segment. De eerste één - segmenten - waarin het aantal segmenten voor elke arm kan worden ingesteld op 16.
De tweede is echter meer interessant. Het schalen van het segment. Het idee is het creëren van een golf die het mogelijk maken zal te hebben variaties in dikte. Van groot tot klein terug naar grote of die procedure keer een paar na elkaar afgegeven.
* Maak het knooppunt van een bereik. Count1 verbinden met einde. Op dit moment laat u stap 1.
* Maak een golf-knooppunt. Bereik1 verbinden met Frame. Instellen Min, Max 5 en 10. Ingestelde snelheid tot 60.
* Maak een knooppunt vermenigvuldigen. Wave1 verbinden met waarde1. Waarde2 ingesteld op 25.
* Maak een abs-knooppunt. Verbinden met multiply1 het.
* Maakt een punt knooppunt. Abs1 verbinden met zowel X en Y.
* Sluit make_point1 aan de omvang van het segment knooppunt.
Dit netwerk is nog bespeelbaar. Zaad van willekeurige numbers1 wijzigt u de draaihoek van het segment te wijzigen. Of schakel het pad in het freehand knooppunt tot het opstellen van een nieuwe transactie.
Een screenshot van het netwerk is aan de bovenkant van deze stap.