Stap 2: Stap twee: uw karakter maken
U moet een solide kracht, Behendigheid, grondwet, Intellect, Charisma en wijsheid, alleen in het geval van deze ongelukkige gebeurtenissen steeds een tragedie.
U moet rollen de dobbelsteen d4 5 keer in een rij en voegen up van al uw resultaten, en herhaal de 5 rollen 6 keer, dan na die u enkel willekeurig beide resultaat voor elke statistiek instellen kunt.
In het volgende voorbeeld:
Ik rolde deze nummers...
12, 14, 9, 7, 11 en een 10
Of je kan gewoon gebruik maken van de volgende nummers
16, 14, 13, 12, 11, 10
Deze nummers zijn evenwichtig in alle rassen en klassen, en het bespaart die u tijd om ze te gebruiken, maar ik heb liever doen mezelf... Ik leerde om onafhankelijk te zijn, en dat is wat ik deed...
Nu volgens mijn klasse en RAS, ik zou kundig voor troep van deze getallen volgens mijn capaciteiten... kunt een Wizard gebruiken als ons voorbeeld...
Ik ben een niveau 17 dwerg Wizard, mijn AC voor kleine heeft dus een positieve modifier, dus ik ben moeilijker te raken, waardoor solide aanval bijna onmogelijk.
Mijn statistieken worden getoond, met mijn keuze...
STR: 9
DEX: 11
CON: 7
INT: 12
CHA: 14
WIS: 10
Dus volgens mijn vermogen mij zal troep mijn Charisma om de hoogste rollen, dus 14 is ingesteld op mijn belangrijkste kenmerk, wizards noodzaak charisma voor het uitvoeren van bepaalde spreuken... hoe groter de uitstraling, de meer opties als het gaat om spreuken.
Dan mijn Intellect is volgende in de lijn, de 2e grootste waarde, het belang van mijn intellect is om meer mana, dus ik kan gebruiken meer spreuken, want ik heb genoeg mana uit te voeren die spreuken. En wordt een wizard heb automatisch een functie genaamd "Mana Boost", die de hoeveelheid mana die ik heb, om te houden van varieerden magische aanvallen langer zullen opvoeren en wordt een Wizard, als ik een volledige opslaan (standvastigheid) worp van een dobbelsteen d20 maken. Ik kan volledig vullen mijn gebruikte van mana, maar ik ook de spreuk "Mana herwinnen" voor 2.500 GP kopen kan.
Dan is mijn beweeglijkheid 3de in lijn, het belang van een goed uitgebalanceerd beweeglijkheid is belangrijk wanneer het gaat om manoeuvreren gedraaide kerkers, daarom maakt me een moeilijker doel aanval met een meele en een varieerden aanval. Omdat ik moeilijker ben te raken, en ik heb het gebruik van magische aanvallen in plaats van een afweermechanisme van de meele, ik heb niet echt nodig om te houden van een hoge sterkte, maar ik moet het beter te zijn dan het laagste getal, voor het geval dat ik niet op te slaan, en ik heb niet de benodigde mana uit te voeren mijn "Mana herwinnen" spell... Ik zou kunnen hebben hun toevlucht nemen tot een verdediging van de meele.
Mijn Grondwet is ingesteld op de laagste waarde, maar ik zou niet adviseren iemand anders proberen op dit durven proberen, ik was alleen maar een show-off, maar daar heb ik de AC boost van ten minste + 4 tot + 6 voor een dwerg zijn, en wordt een wizard, ik kan ook krijgen een andere spreuk die kon doen herleven mijn karakter, of gewoon maken een save (standvastigheid) met een d20 sterven.
Als u wilt kijken over de PDF u in de vorige stap hebt gedownload, kunt u bladeren naar de 29e pagina van de PDF die u hebt gedownload om te zoeken naar de klassen en vanaf daar is er ook een lijst van de race.
Maar voor nu laat gewoon aannemen dat u een wizard met al deze kenmerken zijn, en werken naar de volgende stap...
Pagina's:
1045 + Races heeft voor je karakter
29 + heeft klassen voor je karakter