Stap 7: Maak een nieuw project
Een notitie aan projecten voor mensen uit de achtergrond van een Arduino IDE (Sla naar volgende paragraaf als u over projecten al weet); Projecten scheiden code voor elke stuk werk die we willen doen. Bijvoorbeeld als mij wilden voor wekken een flitsende licht om te versieren mijn mantel wil ik een Project van de FlashyLight om het te bevatten. Even als ik maken langzaam verdwijnende lichten wilde te sparren mijn bureau zou ik maken een project genaamd FadingLights. Het belangrijkste verschil van enkele bestanden (zoals een sketch - dat wil zeggen een bronbestand) is dat het project een bos van instellingen en ook een willekeurig aantal bronbestanden kan bevatten. Ongeveer, een project is een speciale map en bronbestanden zijn de bestanden zetten in hen. We vertellen het Project wat we zijn gericht op (bijvoorbeeld de Attiny2313) platform, hoe wij willen om hem te programmeren, welke gegevens wij willen in het EEPROM, wat fuse bit is we willen branden, enzovoort.
Een nieuw project klik maken bestand > Nieuw > Project C Typ een naam voor uw project, zoals BlinkyLight. Controleer of dat de optie Leeg Project onder Cross doeltoepassing AVR is geselecteerd en klik op volgende. Hef de selectie van de Debug optie (we hoeven niet het op dit punt) Klik Voltooien. Als in plaats van te klikken op Voltooien, klikt u op volgende er zijn een aantal instellingen die u kunt instellen, maar we zullen ze handmatig instellen in een minuut (we moeten sommige andere instellingen ook zo zullen wij hen allemaal tegelijk).