Stap 3: Wandeling logica
Oke nu heb ik een paar ruw getrokken voorbeelden van hoe mensen zich bewegen wanneer zij lopen bereid.
Ten eerste, zoals u in de eerste foto zien zult, als je linker arm volledig voorwaarts is zullen je rechterbeen volledig naar voren. Het tegenovergestelde geldt voor uw rechterarm en linkerbeen, en u kunt zien van de vakken die ik over haar schouders en de heupen getrokken heb, dat wanneer het recht arm is trok zich terug, de schouder-liften, en wanneer het rechterbeen naar voren wordt uitgebreid, de heup daalt.
In de volgende afbeelding ziet u het tegenovergestelde van dit gebeuren, waar de heup drops met het linkerbeen en de schouder roept aan de linkerkant. Het is bijna alsof deze denkbeeldige vakken samen op de kant of de voorste arm en het tegenovergestelde van het voorste been trekken.
Als je kijkt naar de volgende afbeelding, is dit een voorbeeld van wanneer de onzichtbare vakken parallel zijn. Dit gebeurt wanneer de armen in relatief dezelfde positie zijn. De benen zal echter nooit worden in dezelfde positie, of ze zou verliezen momentum... en dan dit zou moeten worden van een Instructable op staande... (geeuw).
De vakken bewegen niet alleen verticaal echter ze ook horizontaal verplaatsen. Zoals u van de ruw getrokken over hoofd geschoten van ons model, zien kunt wordt de linkervoet naar voren, is de linker schouder terug, en vice versa. Als u het vak voor haar heupen zien kon, zou je zien dat het tegenovergestelde is van de schouder vak, net als in het vooraanzicht.
De laatste illustratie die ik heb gemaakt is van alle belangrijke frames betrokken bij mijn wandeling cyclus. Als u eenmaal hoe deze onzichtbare vakken werken begrijpt, is het goed om ook denken over hoeveel je personage bobs op en neer als ze lopen. Een teken met een vreugdevolle bijna-skip zal omhoog en omlaag hele hijs zootje, overwegende dat een personage die misschien verlegen en schuifelende is nauwelijks helemaal bewegen zal; maar zij zullen nog steeds moeten verhuizen. Als je ooit hebt gezien een wandeling cyclus waar een tekens benen pomp en hun armen zwaaien, maar hun romp zweeft langs zonder dobberende helemaal, weet u hoe zeer onhandige en onnatuurlijke lijkt--tenzij je personage een spook is. In de laatste foto, heb ik toegevoegd de helling die de meeste wandelaars hebben zoals ze bob op en neer. Het is de grote lijn die een beetje lijkt op een snor. Zoals u zien kunt, haar hoogte het grootst is wanneer één van haar benen volledig is uitgestrekt. Net zoals het rechterbeen geheel rechte wordt en de rechtervoet gewoon aan de grond (het eerste frame in de afbeelding voldoen is), ze is opgegroeid in de hoogte, maar als haar linker voet wordt afgevlakt en haar rechtervoet liften (tweede frame) ze hoogte verliest. Ze krijgt deze hoogte terug haar linkerbeen wordt rechte, en de cyclus verder.
Met deze tips in het achterhoofd, tekenen uw eerste frame. U kunt raken F5 om uit te breiden van het frame als u denkt dat het te kort is. Zodra u tevreden met uw eerste frame bent, kunt u de volgende dia door op F6. Ik zes belangrijke frames gebruikt, maar in een gepolijst wandeling cyclus, zou u hebben velen, veel meer.
Bovenop de tips uit dit Instructable nemen, smeek ik ook u veel verschillende wandeling cycli en tutorials kijken. Sommige mensen hebben andere dingen te zeggen dan ik ken (en misschien slimmer dingen), en het is altijd leuk om naar te kijken lopen cycli op Youtube, vooral wanneer ze zijn gestileerd. Pull inspiratie van overal, heck, zelfs kijken naar de manier waarop mensen lopen terwijl u op de bus. wacht.. gewoon niet staren hen ook griezelig, en als ze boos, gewoon alles met "Oh, ik ben een kunstenaar," rechtvaardigen. Ze eten het omhoog zoals taart.