Stap 7: Ray Tracing
Twee stukken van schuimkern aan elkaar worden gelijmd. Wanneer ze samen te lijmen, probeer te blijven binnen een inch of twee de buitenranden (zodat wanneer u gaten in uw schuimkern pierce, u niet hoeft te worstelen met de lijm)... Dan tape dit het derde stuk van schuimkern. Vervolgens - tape al aan het woord:
kern...... ===============
. . . . . . . . . . . . . . . geplakt is aan
kern...... ===============
. . . . . . . . . . . . . . . vastgelijmd aan
kern...... ===============
. . . . . . . . . . . . . . . geplakt is aan
floor _._._._._._._._._._._._._._._._._
Meet nu, waar uw projector moet ongeveer gaan (gecentreerd op de regel van de diepte en zo ver van de mapline zoals uw diepte is). Tape een stuk multiplex op die plek.
De diepte-lijn op uw triplex tekenen. Een goede manier om de richtliniaal hier is om een stuk touw naar het midden van de mapline en trek die het leerde tape. Als het overeenkomt met de depthline op de kern van schuim, annoteren van uw triplex en trekken het uit.
Vervolgens meten van uw mapline te trekken het elkaar kruisen - waar uw projector zit.
Neem enkele draad en bind het af op een hex moer. Boor een schroef (of een hamer nagel) via de hex nut in het snijpunt op de multiplex.
Nu heb je een rechte hoek lang genoeg om te volgen van je pad van licht!