Stap 5: Eindschoonmaak en Test
Volgende, test hoe dan ook om te voorkomen dat katastrofisch problemen. Het ergste wat dat je kan doen is per ongeluk veroorzaken een korte. Uw multimeter gebruiken om te controleren voor continuïteit tussen de VCC schroef terminal (kroonsteen top meest rechtse in de afbeelding hieronder) en een GND terminal (zoals de lagere meest linkse terminal) als er een lage weerstand aanwezig is, moet u het bevestigen voordat zelfs denken over het testen van de Raad van bestuur uit. Het zou zeer gevaarlijk zijn voor steek de stekker in om het even wat zonder de korte lokaliseren en vaststelling van het. De grond en macht lijnen in de kolommen die u net vastgesoldeerd aan zijn zeer ver uit elkaar, zodat dit soort fout zeldzaam zullen, maar het is beter om nu voor het testen.
Als u gebruikt de warmte krimpen slangen, schuif het naar beneden over de draden zover je kunt, en een warmtebron zoals een warmte-pistool, of zelfs een lichtere, gebruiken voor verschrompelen op neer over de draden.
Een opmerking over de definitieve installatie: de kabel is bevestigd aan het bord met alleen de vijf zeer dunne draden. In het geval van zelfs kleine kracht, deze draden zal niet onschuldig houden. Het is zeer belangrijk wanneer een methode van trekontlasting installeren in uw arcade stick die u bedenken, dus ieder hoogstens op de kabel zal stoppen en niet leiden tot druk op deze kleine draden. De gebruikelijke methode die geef ik de voorkeur is om een kleine haak in de kabel, beveiligen van de lus met een stropdas zip, en ervoor te zorgen dat de lus is zo dicht mogelijk bij de uitgang van het geval mogelijk. Als de kabel krijgt helemaal trok, is de lus veel te groot om af te sluiten van het geval, te voorkomen dat de dunne draden wordt getrokken.
Geef het een test, en Lazare je stick met een klassiek SNES-spel!