Stap 3: Speler B's voorbereiding
Nadat de speler A is afgewerkt met zijn/haar hele draai, als speler A een blok/blokken naar beneden raakt, speler B pikt de knock-down blok/blokken en slaat en gooit ze overal op speler A's kant van de veld. Met andere woorden, moet het blok vallen in het veld tussen speler A de blokken en de middelste lijn die gekenmerkt wordt door de koning. Als dit verwarrend is, is er een diagram in stap 4, die de speler A kant en de kant van de speler B aangeeft. Speler A dan plaatsen de blokken opstaan waar ze aan land.
Speler B heeft twee kansen om de blokken te land in de speler A's kant van de veld. Als speler B niet in slaagt er, kan speler A het blok plaatsen waar hij/zij wil aan hun kant van het veld. We zullen deze blokken "veld blokken" en blokken bekogeld met de rand van het veld "base blokken" noemen.
Ga naar de volgende stap om te begrijpen waarom de speler B gooit de knock-down-blokken.