Stap 3: uw beurt
Normal0falsefalsefalseEN-USX-NONEX-NONE / * stijldefinities * / tabel. MsoNormalTable {mso-stijl-naam: "Tabel normaal"; mso-tstyle-rowband-grootte: 0; mso-tstyle-colband-grootte: 0; mso-stijl-noshow:yes; mso-stijl-prioriteit: 99; mso-stijl-ouder: "";" mso-padding-alt: 0 in 5.4pt 0 in 5.4pt; mso-para-margin-top: 0; mso-para-marge-rechts: 0; mso-para-margin-bottom: 10.0pt; mso-para-marge-linkerzijde: 0; lijn-hoogte: 115%; mso-paginering: widow-orphan; lettertype-grootte: 11.0pt; lettertype-familie: "Calibri", "sans-serif"; mso-ascii-lettertype-familie: Calibri; mso-ascii-thema-lettertype: klein-Latijn; mso-hansi-lettertype-familie: Calibri; mso-hansi-thema-lettertype: klein-Latijn; mso-bidi-font-family: "Times New Roman"; mso-bidi-thema-lettertype: klein-bidi;}
Nu is het jouw beurt om te spelen
Ik moet toegeven, ik heb dit niet getest maar het zou moeten werken op papier
Knip een geheel zodat de scull op zoek terug van het platform dat u hebt gemaakt
Nu leg je grote cirkel op de top en strek uw doek over de schaduw. Plaats vervolgens uw cirkels twee doek netjes boven het karton
Uw voornaamste probleem is het vinden van een manier om het licht aan en uit zetten. Het licht is wat maakt uw scull verschijnen.
(Iets om te proberen kan zijn om een flitslicht steken van de rug. Maar dat kan maken teveel achtergrond licht en daardoor meer in een silhouet veranderen.)