Stap 5: De fysieke knoppen
Klik op de blauwe cirkel in dezelfde bar als de rode pacman. Hiermee opent u een nieuw object-dialoogvenster. Kies een sprite van het sprite-menu. de sprites zijn de knoppen die u hebt aangebracht. Kies een knop. elke knop. (in off-modus) nu klikt u op nieuwe gebeurtenis. Klik op de muis. Beweeg over joystick 1 totdat een andere submenu geopend. Klik op knop 1 om mee te beginnen. Ga dan over naar de juiste unti vindt u een ander deelvenster knoppen. Klik op het 1 Hoofdtabblad hij aan de kant. Klik en sleep de regelmatige rode pacman in het witte gebied naast het kijkvenster. een bevestigingsvenster. laat het vak 'van toepassing op', als zichzelf. Selecteer de sprite die lijkt op de knop als "op" set de snelheid tot 1000 en klik op ok. u hebt nu een knop gemaakt. plaats deze ergens in uw virtuele kamer, of u plaatst de achtergrond, het spel onder bestand opslaan en vervolgens testen door te klikken op de groene driehoek boven dezelfde plaats. Zodra u de juiste knop vindt, wijzigen de sprite naar de knop, thats knop 1. zo lijkt op de knop die op uw virtuele en echte controller wordt ingedrukt. Zodra de knop is ingesteld, verplaatsen (ctrl en klik) naar precies waar u wilt worden. (houd alt terwijl u sleept deze nauwkeuriger tab). Herhaal deze procedure voor elke knop, met uitzondering van elke knop die u al hebt gedaan.