Stap 4: Maak het podium
De eenvoudigste manier om het maken van een fase in de eenheid is het toevoegen van kubussen.
Om dit te doen, ga naar spel Object – met andere maken-kubus, of gebruik het menu maken in het venster van de hiërarchie. Het toevoegen van een kubus.
Resetten van de kubus transformatie door met de rechtermuisknop op "Transformatie" in het deelvenster Inspector. Het is een goede gewoonte om dit te doen wanneer u een nieuw spel-Object maken.
Selecteer de kubus in de hiërarchie. Noem het "Muur" door dubbel te klikken op de naam in de hiërarchie of het gebruik van het deelvenster Inspector.
De kubus in de X-richting om er lang en muur-achtige schaal.
Klik met de rechtermuisknop "Muur" in het deelvenster hiërarchie en dupliceren het drie keer, dus je vier muren hebt. Het zal lijken heb je slechts één muur omdat ze identiek zijn en daarom bezettende hetzelfde in de ruimte punt. Sleep ze naar de gewenste positie en/of met de opties van de transformatie voor elke kubus kunt u een regeling die eruit als een arena ziet.
Opmerking: Om te kijken rond de scène-weergave, klikt u op de middelste muisknop om te pannen en ga in-en uitzoomen. Klik en sleep terwijl u de ALT toets naar de weergave draaien.
Maak een leeg Object spel, het spel Object dropdown (leeg maken) met op de bovenkant van het scherm. Noem het "Stage." Reset de transformatie.
Selecteer alle vier "muren" en sleep hen onder het Object "Stage"-spel.
Een vliegtuig spel-Object toevoegen door te selecteren van maken in het deelvenster hiërarchie en gebruiken het woord. Hernoem het "Vloer", en sleep het kader van fase in de hiërarchie.
Opmerking: u moet raken invoeren nadat hernoemen, of anders de wijziging mogelijk niet doorgevoerd.
Het woord is een -0,5 transformatie in de Y-richting om ervoor te zorgen dat het netjes uitgelijnd met de vier muren.
Maken van de vloer schaal in de X, Y en Z richting 1/10 van de schaal die u gebruikt om de grootte van de muren.