Stap 2: werken
In deze stap ziek proberen uit te leggen van de werking van onze E DRUM (of KIDU als ik bel
het) zo eenvoudig mogelijk. Il kort spreken over de stappen
ze maken van elk subsysteem., en vervolgens ziek detail in de volgende stappen.
Omdat we op een elektronische drum., de mechanische impulsen werken (playin
de trommel)., moet worden omgezet naar elektrische signals.this taak wordt gedaan door de piëzo-schijven.
Elk van de vaten waardoor we zijn zal 1 dergelijke piëzo-sensor bevatten.
Wanneer ooit een mechanische druk wordt toegepast op de schijven., een elektrisch signaal
waarvan de grootte is evenredig aan de druk wordt geproduceerd.
Dit signaal wordt verzonden naar de Arduinos analoge pinnen (via pulldown weerstanden., wie mij wil uitleggen later)
. Aangezien er slechts 6 anaog pinnen op een UNO., het geen van de trommels en bekkens gebruikt wil worden beperkt tot 6.
We gebruiken digitale pinnen om trigger de basis kick en de choke.
De arduino is ook gekoppeld aan de SD-kaart schild., met de pinnen van de SPI.
(dwz pins 13 tot en met 10).
Nu het programma. Zoals u misschien al weet., van de arduino analoge pinnen., zetten hun
analoge ingangen op een waarde tussen 0 en 1024.We het programma zodanig dat als deze
waarde overtreft een bijzondere lijster houd nieuwswaarde., dan halen de corresponderende
audio-bestand van de sd-kaart en spelen het via een PWM pin ingeschakeld. Dit is
veel gemakkelijker gezegd dan gedaan. Er zijn enkele obstakels die we nodig hebben om over te steken
Als we nodig hebben om te spelen van een audio-bestand van de SD-kaart rechtstreeks met elke
audio decoder. (waarover ziek in detail uitleggen later.)
Een ander voordeel van KIDU is dat het niet nodig alle bedieningsknoppen.
Ik heb het geprogrammeerd zodat de drums zelf kunnen worden gebruikt om
Selecteer de drummen stijl.