Stap 2: Programmeren van de Arduino
Dit project begon toen "joshua17ss2" op Halloweenforum.com vroeg of er een circuit te maken van de geigerteller klikgeluiden. Na enige discussie stelde "Hooked op schrikt" (wie kent zijn stuff en heeft zijn eigen controller boord op http://www.ohmmygadgets.com/) wat code. Ik besprak dit met een vriend van mij, die een netwerk softwareingenieur is, en hij kreeg geïntrigeerd door het probleem. Na een paar weken van codering in zijn tijd, hadden we het resultaat dat ik heb hier. Natuurlijk, toen hij dat deed, zei hij, "wat is dit spul Arduino?" en het in rechte C voor het Atmega-chip gecodeerd. Na Halloween heb ik tijd over een paar nachten verpakking mijn hoofd rond wat hij gedaan en het porten van de code voor de Arduino omgeving, die bleek te zijn alleen een paar veranderingen.
Als u dit uitvoeren op een chip van de Atmega zonder de Arduino bootloader wilt, vindt u de wijzigingen die nodig zijn in de commentaren.
Dus, het programma van de Arduino met deze code, sluit deze dan aan het LM386 amp, spreker, en de knop, en u zult goed om te gaan.