Stap 1: benodigdheden
Een silhouet ontwerpen u aanspreekt
X-acto mes #11 en Swivel Blade (kan gevonden worden op elk art supply store)
"Self Healing" snijplank (kan gevonden worden op elk art supply store)
Studio Tac of Letra Tac (of een soort lijm gebruikt voor scrapbooking. Kan hier worden gevonden: http://www.dickblick.com/products/letraset-studiotac-dry-mount-adhesives/?wmcp=google&wmcid=products&wmckw=24905-1000-2518#description)
Licht-tack lijmspray van Krylon (ik heb het bij Hobby Lobby)
Papier die u wilt knippen uw silhouet uit. U kunt kaartmateriaal of andere gekleurd papier. (Zie opmerkingen)
Witte afbeelding bestuur
Frame
Kantlijnnotities
* Voor mijn papier, gebruik ik Hygloss silhouet papier die kan hier worden gevonden: http://www.dickblick.com/products/hygloss-black-silhouette-paper/
** Voor een paar redenen-
-Zuurvrij en lignine gratis zijn uiterst belangrijk! Kan niet genoeg benadrukken. De natuurlijke zuur en lignine gevonden in de meeste hout/papier moet worden verwijderd of uw papier zal verkleuren, broos worden en eventueel gewoon uit elkaar vallen na verloop van tijd. Kijk voor vervagende papier (moet als zodanig worden aangeduid) als u niet-wit papier gebruikt. De verf op het sihouette papier is veel minder waarschijnlijk te vervagen omdat er meer licht-fast
-Dun is goed, maar te dun is een nachtmerrie. Wilt u het papier om gemakkelijk te snijden, maar niet zo fragiel dat u het voortdurend zijn scheuren. Ik adviseer je niet veel afgelopen 70 pond papier, tenzij u een echt goede hand kramp wilt.
-Textuur is zeer belangrijk. U wilt het papier hebben zeer kleine vezels in het. Als de vezels te groot zijn, zul je hoeken en de gebieden waar het papier is niet volledig doorsnijden stringy stukjes fiber steken uit hen. Dit is een enorme pet-ergernis van mij en in mijn mening, een zeer goede indicatie van de kwaliteit en de vaardigheid van een papercut. U wilt alle uw randen, hoeken en bezuinigingen worden schoon met zeer weinig overcutting (snijden buiten het snijpunt van twee lijnen). Handgemaakt papier is mooi en ik zou graag mee te werken, maar het is uiterst vezelig. Ik ben niet boven het scheuren van een traan van 2mm in de rand van het papier om te zien hoe schoon het is, maar u kunt meestal vertellen enkel door het uitvoeren van uw handen op het papier. De minder textuur, hoe vloeiender het papier, hoe beter.
Sommige papier is eigenlijk overleed na het wordt gegooid, terwijl met anderen, de pulp van het papier is geverfd eerste voordat het wordt gerold. Zeer moeilijk om te vertellen dat het is wanneer u zoekt op, maar het papier pulp-geverfd een grondiger kleurstof-baan heeft en hoewel het verdwijnen zal, lijkt te vervagen langzamer omdat er meer kleurstof in het papier.
Tot slot, en waarschijnlijk meest belangrijk voor uw papier ziet er goed uit over honderden jaren, moet u alle uw papercuts frame. Alle 'em. Deze buggers zijn stof magneten en zijn te delicaat om gemakkelijk schoon te maken. Gebruik altijd UV glas, die sommige van de schadelijke straal van de zon helpen zal van vervagen of anderszins wijzigen van uw papier te blokkeren. Houd het papier niet in direct zonlicht, en uit de buurt van buitenmuren (muren waar de andere kant van de muur het buitenleven is) tenzij uw huis is zeer goed geïsoleerd. De temperatuurveranderingen van de buitenmuren niet vreselijk slecht voor uw papier, maar hoe meer stabiele kun je je stuk (warmte, licht, vocht, enz) hoe kleiner de kans uw stuk na verloop van tijd zal verslechteren. Denk na over mummies: woestijnen zijn altijd droog en vrij veel het zelfde weer hele tijd = behoud. Verzonken houten schepen blijven in vrij goede vorm, omdat ze altijd nat en over dezelfde temperatuur. Omheiningen in New England, waar het weer is altijd aan het veranderen en er is een bereik van ongeveer 100 graden van temperatuur gedurende het hele jaar rotten.