: Stap 6 zesde (en laatste): verbeteren en afmaken
Zodra u dit heeft gedaan, druk op F5 om te schakelen naar "Shading". Het laagste deel van het scherm moet algemene grijs met uitzondering van een knop waarop een "Add new", onder "link naar object" is geschreven. Klik op het.
Nu sommige kolommen worden weergegeven, met het label "voorbeeld", "materiaal", "hellingen", enz. Als het niet al geselecteerd (= in een lichter grijs dan de anderen) selecteren door te klikken op de naam. Klik vervolgens op de knop "ray transp" en verhoog de waarde van "fresnel" (instelling 1 of een beetje meer). Vervolgens gebruikt u de kolom "materiaal". Moet er een grijze rechthoek met "col" geschreven ernaast. Klik op het. Het venster dat verschijnt kunt u een nieuwe kleur kiezen voor het glas. Welnu, het is tijd om het te maken. Druk op F10 en druk op de "Render" knop (het is vrij groot, dat ik zal niet een screenshot zetten omdat ik denk dat u niet missen). Een venster zal knal opwaarts een binnenkort uw awesome glas wijn zal verschijnen. Opslaan, druk op F3 en selecteer de map u wilt worden (u moet de hele weg naar de map typen, ik weet dat is vervelend).
Gefeliciteerd! Je hebt een ontzagwekkend glas wijn gemaakt met Blender! Als u zien van een paar meer dingen die ik deed met blender wilt, kun je er. Als u wilt een instructable op het luchtschip of de stoom machine (of iets anders), u hoeft alleen te vragen, maar het duurt enige tijd om te maken. U kan me vertellen wat u denken van mijn glas in de commentaren en post foto's van jou of andere dingen die u hebt aangebracht.