Stap 4: Hoe te spelen
1. het spel begint met alle stukken op het bord in een afwisselend patroon zijn gerangschikt.2. spelers beslissen welke kleur te spelen.
3. de startspeler moet een van hun stukken van de "middle of het bord", of van één van de vier hoeken van het bord verwijderen.
4. de andere speler een van hun stukken orthogonaal grenzend aan de lege ruimte gemaakt door de startspeler wordt verwijderd. Er zijn nu twee orthogonaal aangrenzende lege ruimten op het bord.
5. vanaf hier neemt spelers u afslag vastleggen van elkaars stukken. Alle bewegingen moeten het vastleggen van bewegingen. Een speler slaat een vijandelijk stuk door hoppen overheen met hun eigen stukje vergelijkbaar met dammen. Echter, in tegenstelling tot de dammen, vangt kan alleen orthogonaal en niet diagonaal. De speler het stuk hop over de orthogonaal aangrenzende vijandelijk stuk, en landerijen op een vacante ruimte onmiddellijk buiten. De speler het stuk kunt blijven hop over vijandelijke stukken maar alleen in de dezelfde orthogonale richting. De speler kan stoppen hoppen vijandelijke stukken op elk gewenst moment, maar moet ten minste één vijandelijk stuk te slaan in een beurt. Nadat het stuk is gestopt hoppen, eindigt de speler aan de beurt. Slechts één stuk kan worden gebruikt in een bocht om vijandelijke stukken te slaan.
6. de speler die niet langer een opname kan maken is de verliezer en de andere speler is de winnaar.