Dus wil je een spel maar u een computer die niet alle graphics hebt goed aankan en maar je wilt nog steeds om iets dat eruit ziet van de goddelozen. Dit is een methode die ik heb gemaakt up wanneer het proberen om spellen te maken.
Een formule ik willen blijven wonen door is leuk > werk. Als u op iets werkt mislukt zo veel dat u beginnen te haten het u.
Ik haat bezig met UV kaarten en alle dagje matching van gezichten op een uitgerekte uit kaart, maar ik wil graag modellen die er interessant uitzien en hebben veel detail. Dus hopelijk zal dit helpen iemand die een hekel aan UV kaarten te maken.
Deze tutorial die zal ik laten zien hoe sommige leuk uitziende texturen uit een hoge poly kunst model maken en toepassen op een laag poly-model dat zal worden gebruikt in het spel.
Deze tutorial, die ik ga niet aan de opbouw van het model is een tutorial all te zijn eigen, I 'm just gonna Toon de workflow aan het maken van een hoge poly-model in op een bitmappatroon en breng een laag poly-model van het toe te voegen in het spel.