Stap 4: Instellen van de scène
Neem uw model selecteren alle haar delen en druk op (Shift-D) te dupliceren en druk vervolgens op (M2) te verplaatsen naar niveau 2.
Één model zal hebben veel detail en onderverdelingen en de andere zal worden lichtgewicht gemaakt voor gaming.
Als u wilt instellen van mijn scène voor hoekpunt zijn verf en vervolgens rendering er een paar dingen die ik doen specifiek voor het maken van een spel textuur.
1. ik instellen het model in een standaard houding bijvoorbeeld ouder alle objecten naar de hoofdtekst en druk op Ctrl-A de modellen standaardlocatie instellen op 0. Dit betekent overal dat het wordt bewogen dat dan kan ik altijd brengen het terug naar deze pose.
2. Zorg ervoor dat de weergave is in cycli die in het bovenste midden van het uw scherm weergeven. Dan zal ik ga naar het camerapictogram en instellen van mijn kwaliteitsinstellingen.
Mijn kwaliteit is normaal
Uitgang: PNG, RGBA, kleurdiepte 16, 0 compressie
Bemonstering: voorbeeld 0
Film: transparant.
3. vervolgens zal overigens 6 (punt) lampen aan de scène op de voorgrond weer boven onder geplaatst en aan de zijkanten van het vaartuig. Dit is omdat wanneer het wordt gebruikt in het spel wil ik de verlichting op het vaartuig worden variëren neutraal op zoek, want het zal veel bewegen. (Picture1)
4. Stel de camera in scène om orthografische
5. Ik heb mijn multi res modifier van toepassing op het model en voegt u een paar verdeelt meer aan het model door op de subdivide-knop aan de rechterkant, zoals aangegeven door de pijl in (afbeelding 2).