Stap 1: bedenktijd
nu denken wat er gaat gebeuren? bijvoorbeeld de held gaat en slaat de prinsen die is gevangen in een toren beschermd door een kwade draak, maar hij kan niet een manier vinden omhoog, dus hij maakt gebruik van de prinsessen-haar als een touw aan het beklimmen van de toren, enzovoort.
Wat versnelling zal ik gebruiken. Ik zal u helpen met deze vraag in de volgende stap, maar als voorbeeld, zal u flood lights, werk lichten of een bureau-lights. het voordeel van vloeibare lichten is dat op de camera in het donker nog nacht lijkt maar elke ding is heel duidelijk. het nadeel is dat er erg duur. werk lichten produceren veel licht en zijn zeer geschikt voor groen scherm (speciale effecten) en yoused goed in donker voor nauwe shots maar weer niet goedkoop maar goedkoper zijn. een bureau licht is een 5er maar produceert weinig licht en is niet een grote stap voor duisternis. zo kies je gebudgetteerde licht en beginnen na te denken van vistuig jezelf blijven.
denk ook aan wat je hebt. wilt u mijn voorbeeld verhaal, heb je een mechanische draak of ballen op muur speciale effecten. Ik betwijfel het met de beoogde begroting. lijst van elk ding moet je en vesturen een verhaal of karakters uit het. op deze manier zul je een meer doenbaar film.
ook het maken van wal je niet maken een film over niets. hebben op zijn minst een reden wy twee companys de stront uit elkaar sencesly schieten. Neem de tijd op de planning. Ik schrijf een spelen (maar niet een te spelen) ik zou kunnen schrijven een script simlar...
een zoom camera man - eerst nemen uit zodat u kunt alles zien en neem een kijkje op de geweerschoten. duren voordat een sluiten van het laden van het kanon en vervolgens een hoek om te laten zien van de enamies verdient van weergave teken.
acteurs - hebben veel schieten en herladen op een middelste verdient. adjitated opmerkingen als vloeken schreeuwen wanneer pistool opsommingstekens sloeg dicht bij of je iets neerzet. Houd het overlopen van de actie.
Editor-houden de schoten scherpe en kogel geluiden, snuit flitsen, kogelgaten en actie muziek toevoegen.
op deze manier iedereen weet wat er te doen, maar vergeet niet de acteurs kunnen ook de camera man en de editor als je gebrek aan bemanning.