Stap 1: ontwerp
De eerste schets van Touchy geïllustreerd iets veel eenvoudiger (als een paar bril) dan het eindproduct en natuurlijk dat was overdreven optimistisch omdat er geen manier voor mij om het insluiten van alle elektronica in dit ontwerp. Na verdere brainstormen besloot ik een belangrijk punt dat gidsen van mijn ontwerp - het apparaat moet zitten kundig voor directe associatie met een camera-object maken. Als mensen wanneer zien moeten ze zeggen "Kijk, het is een camera! Op iemands hoofd?!" De schetsen uit te breiden naar deze richting en in de derde afbeelding ik proberen om te verwijzen naar Polaroid camera's omdat ze leuk en toylish. Echter, dit idee is nog steeds niet erg realistisch en het niet direct onze vereniging naar camera juist.
Volgende ik dacht dat de gehele kop omzetten in een camera in plaats van enkel het oog. In deze zin, de ogen zou de lenzen van de camera en de hoofd/hersenen van de persoon is het lichaam/brein van de camera. Ik ten opzichte van het idee van de helm camera om de bril camera en gemaakt van verschillende evolutie van mogelijk ontwerp.
Opmerking:
Als een kunstenaar die heeft nooit echt gewerkt als productontwerper werken aan dit project voor product-achtige, er was een vraag kwam in mijn gedachten - moet ik het ontwerp van het object van buiten in? Of binnenstebuiten? Dit was een zeer kritische vraag. Toen ik begon aan de buitenkant, ik altijd bang als het past alles binnen, integendeel, als ik vanaf start binnen, ik ben bang dat sommige besluiten de buitenkant lelijk zou kunnen maken. Het is een moeilijke afweging spel vooral wij kon niet bevestigen hoe veel elektronica onderdelen wij hebben inbedden in de helm. Ik vroeg deze vraag aan Tosa, en hij zei dat hij gebruikte om te doen buiten in, zodat je niet uw gewenste vorm en het ontwerp verliest. Wat gebeuren binnen is toch altijd meer flexibel en oplosbaar. Ik ben het daarmee eens en ik vind het ook belangrijk om te werken binnen de beperkingen dat je pin punt moet sommige elementen in uw project die bijna onveranderlijk en werk eromheen. Als Apple zou hebben hun eerste iPad 1 zo dun als de iPad 2 als het scherm en de accu kunnen worden dunner (natuurlijk, ondanks hun bedrijfsstrategie.)
Ik uiteindelijk koos het ontwerp van de laatste afbeelding, en het nog enigszins een intermediair, maar het is goed genoeg voor prototyping.