Stap 2: voorbereiden kruisboog voor digitale bediening
2) strip een stuk 2 duim aansluiting draad
3) hecht de draad aan de wasknijper
4) rubberband of hotglue een servo naar de onderkant van de wasknijper
5) hecht de draad van de wasknijper aan de arm van een servo
6) aansluiting de servo naar het breadboard (redwire aan de macht, blackwire aan de grond)
7) aansluiting de servo naar de arduino (gele draad aan op pin 10)
8) macht het breadboard van de arduino (5v en ground)
9) aansluiting een monentary overschakelen van grond op het breadboard naar pin 2 op de arduino
10) programma de aruduino met de volgende code
---voor meer informatie over het programma arduinos; Bekijk deze video-serie http://www.youtube.com/watch?v=fCxzA9_kg6s
11) test de digitale dart pistool, door op de knop
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
TRIGGER TEST door mdwilson 5/1/2013
#include < Servo.h >
Servo trigger; maken van servo-object om te bepalen van een servo
Const int buttonPin = 2; het nummer van de drukknop pin
Const int ledPin = 13; het nummer van de LED-pin
int buttonState = 0; variabele voor het lezen van de drukknop status
VOID Setup
{
pinMode (ledPin, OUTPUT); Initialiseer de LED-pin als uitgang:
pinMode (buttonPin, INPUT); Initialiseer de drukknop pin als input:
digitalWrite(buttonPin,HIGH);
trigger.attach(10); de servo op pin 9 hecht aan de servo-object
trigger.write(0); / / positie van de eerste trigger instellen
}
void loop
{
Lees de stand van de drukknop waarde:
buttonState = digitalRead(buttonPin);
Als de knop is ingedrukt dan schieten
Als (buttonState == LOW) {}
trigger.write (45), //send de trigger servo op 45 graden
digitalWrite (ledPin, hoge); / / inschakelen van de led
delay(1000); wacht 1 seconde
trigger.write(0); de trigger-servo stuur terug naar 0
digitalWrite (ledPin, laag); uitschakelen van het lampje
}
}