Stap 1: modellen
ik zal beginnen met deze eerste hoewel niet hoeft te worden gedaan in deze volgorde, u kunt het construeren van modellen in sketchup goolge of andere software, deze kunnen worden verplaatst in uw scène in wax maar hun delen niet verplaatsen. Als ik had een model van een vechter landing en de uitbreiding van het landingsgestel ik maken van een model voor de vechter en één voor elk element van het landingsgestel moeten zou, hoewel in sketchup dit kan een model met een paar groepen of onderdelen te gebruiken in was de versnelling en vechter aparte modellen moet anders zullen zij niet kunnen bewegen ten opzichte van elkaar. SketchUp-modellen kunnen worden gevonden op de google 3d warehouse
http://sketchup.google.com/3dwarehouse/cldetails?mid=7e7ef910316459a3b281964dca26f211&prevstart=0 dat dit is een goede scifi collectie.
of over het internet op zoek naar wat je wilt gevolgd door het woord "mesh" voorbeeld: sterrenschip mesh, ruimte vechter mesh .these mazen zal worden van een verscheidenheid van formaten maar wax 2.0 kan alleen degenen in "3DS, Quake MD2 & MilkShape MS3d". Dus wanneer u een model hebt moet u als u het converteren.
BELANGRIJK: wanneer het maken van een film/animatie een van de eerste dingen die mensen zullen zien is uw modellen, een slecht of saai mesh/model zal ruïneren een video.
Nu moeten wij de modellen converteren naar .3ds.