Stap 5: hoofdframes
Open de transformatie 3D-plugin die automatisch met de model-loader druppels en merken dat er een aantal gebieden beschrijven de positie, de rotatie en de grootte van het model. alle zijn momenteel ingesteld op standaard. zodat het object stel zet de positie u wilt aan het begin van de ontwerpresolutie door te typen in de gegevens, dan klik op het pictogram van de kleine klok op alle hoeveelheden die u wilt wijzigen tijdens de beweging. Verplaats de schuifregelaar voor tijd langs de tijd waarop u wilt dat de beweging te stoppen, typt u de nieuwe waarden voor positie, rotatie en schaal in de 3D-transformatie-lijst en klikt u nogmaals op het klokpictogram voor elkaar. vervolgens de video afspelen en het horloge als het object wordt verplaatst tussen de posities/rotaties/schalen naarmate de tijd verstrijkt. AWESOME! Merk ook op dat de positie van de camera in 3D-ruimte worden kan ingesteld en keyframe met behulp van de camera gedeelte onder globale instellingen, dit zal het verplaatsen van de camera ten opzichte van de modellen maar foto/video achtergronden ongewijzigd blijft.
Als u meer tracks toevoegen dan vergeet niet dat degene die bovenaan obscure degene onder hen.